Gå til innhold

hva spiser dere tunfisk til?


Gjest

Anbefalte innlegg

ser det er så mange som spiser tunfisk :p har aldri smakt det, og tviler litt på jeg liker det, men tenkte å prøve :p hva spiser dere det til? salat? :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Salat, ruccula, egg, krydder, bønner og evt. litt hvitløksdressing/ketchup/sennep + røre det sammen. Ser fælt ut, men er ganske godt :)

hehe, høres ut som en røre som vertfal seer ganske ekkel ut, men får kansje prøve :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spise tunfisk til alt :) Men et tips for å kamuflere smaken og lukten (selv om jeg elsker smaken og lukten ikke gjør meg noe) er å lage sweet and sour tunfisk :D De har sånne sweet and sour light glass på de fleste velsorterte matbutikker. Bland 125g med en boks tunfisk. Veldig godt :)

høres smart ut, takk for tipset :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe av det beste jeg har laget når det kommer til tunfisk per dags dato er følgende: blander tunfisk med magerost naturell til det blir en røre. Smaker utrolig godt, og tunfisken blir rundere og mildere på smak :)

Servers med hva du måtte ønske av grønnsaker, brokkoli er godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på en annen ting: jeg pleier å spise tunfisken som den er, men hvis du steker den forsvinner mye av den karakteristiske tunfisksmaken (ikke alle liker det så godt). Den blir riktignok ganske tørr, men det løses ved å blande den med noe "fuktig".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rett fra boksen, eller tunfisk, pasta og litt pesto, det er fantastisk!

Jeg og kan spise det rett fra boksen, men det er og godt på brødskive, og i salater. Varmer det noen ganger forsiktig i stekepanna med litt villris f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...