Gå til innhold

hva spiser dere tunfisk til?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Spise tunfisk til alt :) Men et tips for å kamuflere smaken og lukten (selv om jeg elsker smaken og lukten ikke gjør meg noe) er å lage sweet and sour tunfisk :D De har sånne sweet and sour light glass på de fleste velsorterte matbutikker. Bland 125g med en boks tunfisk. Veldig godt :)

Annonse

Spise tunfisk til alt :) Men et tips for å kamuflere smaken og lukten (selv om jeg elsker smaken og lukten ikke gjør meg noe) er å lage sweet and sour tunfisk :D De har sånne sweet and sour light glass på de fleste velsorterte matbutikker. Bland 125g med en boks tunfisk. Veldig godt :)

høres smart ut, takk for tipset :D

Noe av det beste jeg har laget når det kommer til tunfisk per dags dato er følgende: blander tunfisk med magerost naturell til det blir en røre. Smaker utrolig godt, og tunfisken blir rundere og mildere på smak :)

Servers med hva du måtte ønske av grønnsaker, brokkoli er godt.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...