sg8 Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Fikk nylig denne diagnosen av kiropraktor, men skal likevel ta MR for å se på strukturen i begge skuldrene. Synd det er så lang ventetid, får ikke time før om 1-2 måneder. Noen som har erfaring med å ringe inn å mase? Er jo ofte omrokkeringer osv. Men til saken: Noen som har hatt impingement (innklemming) i skulder før? Hvordan ble dere kvitt det, tips, erfaringer? Kjenner det ofte bare skulderen henger ned vanlig, men også spesielt under bilkjøring, det å ta på seg jakken, røre i deig osv. Under trening påvirker det øvelser om skulderpress, sidehev, skråbenk til en viss grad og nedtrekk. Har kuttet ut alle disse. Skulderen føles også svak og ustabil, med mindre bevegelse enn i den andre. Under øvelser kan det virke som jeg løfter litt skjevt (at jeg ikke får aktivert den ene siden skikkelig). Har prøvd smertestillende uten resultater, har også prøvd hvile i 3 uker, egenmassasje osv, men det hjelper ikke skikkelig. Legen har planer om å dryle i meg kortisonsprøyte - worth a try? Kan leses mer om her: http://www.vondt.no/2009/05/impingement-syndrom/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VegarL Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Ta det privat da kommer du inn riiiiiiimelig fort. Knugen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sg8 Skrevet 22. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2012 Tanken har streifet meg...men må betale 1000-2000 kroner mot 218 kroner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sg8 Skrevet 22. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2012 Ringte inn idag, 2800 hvis jeg skal ha på dagen.. tror jeg venter azz Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siljes87 Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Behandler ikke kiropraktoren deg da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.