eelise Skrevet 5. april 2012 Skrevet 5. april 2012 aldri snakke med mor. Aldri kunne trent på treningssenter igjen, eller aldri kunne trent ute? Siter
Lame Nordstrom Skrevet 5. april 2012 Skrevet 5. april 2012 Trener ikke ute, så den er lett for min del. Litt for tynn eller litt for feit? Siter
Mali-H Skrevet 5. april 2012 Skrevet 5. april 2012 Litt for feit Penger eller den store kjærligheten? Siter
ErikH Skrevet 6. april 2012 Skrevet 6. april 2012 Penger. Penis i pannen eller panne i skrittet? Siter
BirraLee Skrevet 6. april 2012 Skrevet 6. april 2012 Penis i pannen :s Slikke av slimet til Ole Einar Bjørndalen etter alle fremtidige skirenn, eller hoppe i Holmenkollen med bind for øynene nå på søndag? Siter
Opheliia Skrevet 6. april 2012 Skrevet 6. april 2012 Penis i pannen :s Slikke av slimet til Ole Einar Bjørndalen etter alle fremtidige skirenn, eller hoppe i Holmenkollen med bind for øynene nå på søndag? Aldri mer slikke av slikke av slimet til Ole Einar Bjørndalen etter alle fremtidige skirenn Døv og stum eller blind og stum? Siter
Erik Thorkelsen Skrevet 6. april 2012 Skrevet 6. april 2012 Aldri mer slikke av slikke av slimet til Ole Einar Bjørndalen etter alle fremtidige skirenn Døv og stum eller blind og stum? Ville vært døv og stum. Mye kviser eller irreterende god hårvekst? (gjelder gutter og jenter) Siter
Tuba Skrevet 6. april 2012 Skrevet 6. april 2012 Aldri bevege meg ut av gaten eg bur i. Har alt eg trenger. Aldri meir sjå familien eller aldri meir sjå venner. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.