Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Okei, svarer bare jeg også.. Hehe :) Så det som er er at når man spiser, skal man ikke spise seg stapp mett? Sånn f.eks om det er frokost og det går i knekkebrød.. Hvor mange skal man da ta? Og holde ut på jobb i noen timer før det blir lunch igjen? :)) Strever du med det samme?
Hm.. Først spiser jeg frokosten kl.07 så til lunsj er det 4 timer som regel, men for å ikke bli skikkelig sulten slik at du spiser deg stap mett når det er lunsj kan du godt spise frukt i tillegg til frokosten som metter ekstra og lenger! Mango er veldig mettendes og gir deg en følelse at du kan gå uten å spise i hvert fall mer enn 3-4 timer! :)

Men jeg lurer på hva er målet dit! Er det å gå ned i vekt, se feminin ut eller bodybuilder kroppen er drømmen?

Fortsetter under...

Personlig foretrekker jeg kardio før styrke, etter en god styrkeøkt på beina er de ikke i stand til å jogge de minimum 5 km jeg vil komme meg ;) Og de dagene jeg kjører intervaller (4x4 f.eks) tar jeg styrke på overkroppen, kanskje en eller to øvelser på beina.

Prøv deg frem litt :)

Er dere slike som også tror at lette vekter og mange repetisjoner gir lange og slanke muskler? For en attitude

Nei, ikke akkurat. Men greia er ikke å bli for stor liksom! :) Å det er ikke noe lette vekter her! Skal ikke ha slanke muskler. Magemuskler er drømmen, men om det skjer er jo ikke godt å si.. Poenge er å få fjerna flesket til sommeren! Rundt magen og siden. Så etterhvert sånn, kan jeg bygge litt større muskler å tenke den veien.. Eller blir det for dumt?

Annonse

Personlig foretrekker jeg kardio før styrke, etter en god styrkeøkt på beina er de ikke i stand til å jogge de minimum 5 km jeg vil komme meg ;) Og de dagene jeg kjører intervaller (4x4 f.eks) tar jeg styrke på overkroppen, kanskje en eller to øvelser på beina.

Prøv deg frem litt :)

Hørres bra ut! :D

Jeg likte best å kjøre kardio etter styrketreninga, om det ikke det hadde vært beindag.

Syntes det er en fin måte og avslutte treningen på.

Etter kardio orker jeg vertfall ikke å løfte!

Tror jeg er litt der jeg også. Må prøve meg litt fra å se hva som passer meg :) Eller bare ta en dag med bare styrke å en dag med bare springing :)

Nei, ikke akkurat. Men greia er ikke å bli for stor liksom! :) Å det er ikke noe lette vekter her! Skal ikke ha slanke muskler. Magemuskler er drømmen, men om det skjer er jo ikke godt å si.. Poenge er å få fjerna flesket til sommeren! Rundt magen og siden. Så etterhvert sånn, kan jeg bygge litt større muskler å tenke den veien.. Eller blir det for dumt?

Du er nødt til å skape et kaloriunderskudd for å få frem magemusklene. Om du tar 1000 situps, 200kg i markløft og 150kg i knebøy men ikke skaper et kaloriunderskudd vil du ikke få se magemusklene. Om du vil gjøre det ved å spise mindre eller bevege deg mer (kardio/kondisjonstrening) er opp til deg selv, men det vil være best å kombinere de to. Det går ikke an å punktslanke bare magen f. eks. Går du ned i fettprosent vil du bli mer markert over hele kroppen.

Du er nødt til å skape et kaloriunderskudd for å få frem magemusklene. Om du tar 1000 situps, 200kg i markløft og 150kg i knebøy men ikke skaper et kaloriunderskudd vil du ikke få se magemusklene. Om du vil gjøre det ved å spise mindre eller bevege deg mer (kardio/kondisjonstrening) er opp til deg selv, men det vil være best å kombinere de to. Det går ikke an å punktslanke bare magen f. eks. Går du ned i fettprosent vil du bli mer markert over hele kroppen.

Okei, takk! :) Nei, merka at det ikke går ann for her minsker rævva noe voldsomt.. Å det liker vi ikke! :/ Så den må trenes før det blir slankerompe! Den er good du.. Tror jeg har en del mer peiling nå, en i går for å si det sånn :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...