Gå til innhold

Kostholdsråd til kresen person


Olasta

Anbefalte innlegg

Hehe kan prøve å lage noe og fryse det ned :) problemet er ikke når de først lager noe, problemet er at det er sjelden det er felles middag i hverdagen!

ok, men da må du stå for det selv! har du dårlig tid om dagene, bruk kveldene før ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er veldig glad i karbonader, men har aldri prøvd å lage selv, så det skal definitiv prøves! Hvordan er det med holdbarhet på karbonader i romtemperatur? Syns karbonader på brødskiva er godt, men veit ikke om det er en god ide å ha med på skolen?

Så lenge de er gjennomstekt, og står i kjøleskapet over natten ser jeg ikke noe problem i å ha med det på skolen - så det går nok helt fint. Nesten all type mat tåler romtemperatur over noen timer :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv lager jeg matpakker for en hel uke på søndag. Det funker fint.

Kunne sikkert delt det i to dager, men har funnet ut at dette går greit, så da gjør jeg det. Koker opp fullk.pasta og en haug med kylling. Hver kveld lager jeg en salat til dette og koker to egg som jeg tar med på skolen i tillegg (som jeg har på brødskiva)

Funker hvis man tar seg tiden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...