Gå til innhold

Leverandører av kosttilskudd, både Norske og utenlandske - anbefalinger!


xxDanielxx

Anbefalte innlegg

Hei!

Er på jakt etter noen anbefalinger av leverandører fra Norge og spesielt utlandet. Noen som har noen spesielle de bruker fra utlandet? Og hvorfor? Priser på produktet?

Bruker selv Gymgrossisten når jeg skal ha Glutamin og Kreatin.

Bruker TN når jeg skal ha Whey og Kasein, MultiVitaminer og Omega 3-6-9.

Syns prisen på Whey og Kasein er ganske grei(Har kjøpt meg VIP kort, 20% off) Og gymgrossisten har jo også ganske grei priser.

Men savner et billig omega 3-6-9(fra både fisk og plante) produkt. Jeg klarer ikke flytende, så kapsler for 150 kr måneden blir litt dyrt..

Prøvde og bestille multivitaminer fra Bodybuilding.com, men ble stoppet i tollen.. Tips???

OG: Noen som har noen meninger om Multivitaminer der kapslene er enten pulver eller flytende? Like gode?

Bare og komme med info!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når det gjelder pre workout produkter bruker jeg Proteinshopen Strömstad. Gidder ikke ta noe sjangser på å få alt sendt i retur og tape penger:) Han kjører over grensa og sender til oss innlands:) Dyr frakt MEN du kan bestille opp til 16kg på den frakta, anbefales hvis dere er ett par stk som ska ha. (Han har naturligvis alt annet også, proteinpulver,vitaminer osvosvosv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Myrevolution, iherb elr. nordicnutrition her :) Favoritt proteinet er uten tvil chocorite fra iherb!! Jeg er hekta, men går jo tom altfor fort..så alltid ny pakke i bestilling!! :)

Hva du bestiller utenom proteinpulver da? :) og det går igjennom tollen alltid ? Bruker du International Airmail maybe? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestiller mest fra Iherb.com.

Ellers liker jeg gymgrossisten :)

Hva du bestiller derfra da? :) Og hvilken frakt bruker du? med tanke på tollen osv:) Har lyst på noen multivitaminer som har litt høyere dose enn hva norsk helsevesen utrolig ikke vil tillate.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva du bestiller derfra da? :) Og hvilken frakt bruker du? med tanke på tollen osv:) Har lyst på noen multivitaminer som har litt høyere dose enn hva norsk helsevesen utrolig ikke vil tillate.

Nå skal det sies at jeg bruker minimalt med kosttilskudd. Har bestilt proteinpulver, BCAA, kreatin, Vit d (da den lave dosen) og omega 3 herfra. Bruker DHL, så betaler vel rundt 40 kr, så får jeg det innen 2 uker. Da må pakkene være under 2 kg, og 200 kr, så unngår du toll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...