Gjest Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Dvs: Dag 1: Rygg og biceps Markløft 5 x 5Chins eller nedtrekk 2 x 10Foroverbøyd roing med stang 3 x 10Stangcurls 5 x 10 Hva med å bytte på rekkefølgen etter markløft? (Jeg roterer veldig ofte øvelsene) (markløft kan være en fordel å ha først, men jeg kjører den til slutt noen ganger seff med mindre belastning enn om jeg kjører det først) Markløft 5 x 5 Stangcurls 5 x 10 Foroverbøyd roing med stang 3 x 10 (undergrep og overgrep?)Chins eller nedtrekk 2 x 10 Kjøre litt scottcurl som en variasjon evt hammercruls el biceps curls? Hvordan er kroppsvekten, opp, ned eller konstant? Vanskelig for meg å anbefale noe, men personlig ligger jeg på 90-95% av RM når jeg kjører tungt, 3 sett a 6-7 reps , dog normalt kjører jeg med lavere belastning 75-80% av 1 RM med 4-5 sett a 10-15 reps + noen superlette veldig langsomme serier og reps på slutten for å skvise biceps. Det meste av min treningen ligger på 75-80% av 1 RM, kan ikke knuse kroppen så ofte går jo flere dager før formen er 100% tilbake, ofte er det vanskelig å sove etter de veldig tunge økten også (hele kroppen verker). Ok, det har jeg ikke tenkt på, skal endre rekkefølgen neste gang. På markløft-overgrep. Vekten har gått ned, men ikke noe å legge merke til. Hvordan organiserer du tung/lettere perioder? Har hatt bra fremgang? Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/5949-stagnering-i-benk-what-to-do/page/3/#findComment-308397 Del på andre sider Flere delingsvalg…
PT - Benita Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Jeg å syntes benken er lei å å komme videre på nå,,var oppi det glade 60kg tallet men plutselig kan jeg nesten bare glemme det lenger,,, men kanskje det er et opphold som skal til da.. Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/5949-stagnering-i-benk-what-to-do/page/3/#findComment-308411 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.