Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Dvs:

Dag 1: Rygg og biceps

• Markløft 5 x 5
  • Chins eller nedtrekk 2 x 10
  • Foroverbøyd roing med stang 3 x 10
  • Stangcurls 5 x 10

Hva med å bytte på rekkefølgen etter markløft? (Jeg roterer veldig ofte øvelsene) (markløft kan være en fordel å ha først, men jeg kjører den til slutt noen ganger seff med mindre belastning enn om jeg kjører det først)

• Markløft 5 x 5
  • Stangcurls 5 x 10
  • Foroverbøyd roing med stang 3 x 10 (undergrep og overgrep?)
  • Chins eller nedtrekk 2 x 10

Kjøre litt scottcurl som en variasjon evt hammercruls el biceps curls?

Hvordan er kroppsvekten, opp, ned eller konstant?

Vanskelig for meg å anbefale noe, men personlig ligger jeg på 90-95% av RM når jeg kjører tungt, 3 sett a 6-7 reps , dog normalt kjører jeg med lavere belastning 75-80% av 1 RM med 4-5 sett a 10-15 reps + noen superlette veldig langsomme serier og reps på slutten for å skvise biceps.

Det meste av min treningen ligger på 75-80% av 1 RM, kan ikke knuse kroppen så ofte går jo flere dager før formen er 100% tilbake, ofte er det vanskelig å sove etter de veldig tunge økten også (hele kroppen verker).

Ok, det har jeg ikke tenkt på, skal endre rekkefølgen neste gang.

På markløft-overgrep.

Vekten har gått ned, men ikke noe å legge merke til.

Hvordan organiserer du tung/lettere perioder? Har hatt bra fremgang?

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...