Gå til innhold

BCAA og smak


larskr

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt BCAA fra x-life.no, og den smaker rett og slett helt jævlig. I tillegg blander den seg nesten ikke med vann, så den er vanskelig å ta. Jeg spiser etter periodisk faste for tiden, og vil ta BCAA under fasten, men sliter med dette pga smaken. Jeg har prøvd å blande med te, men det blander seg dårlig.

noen som har erfaringer med dette/tips til hvordan jeg kan ta det uten å bryte fasten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

BCAA som ikke er smakstilsatt er blant topp 3 av de værst smakende kosttilskudd jeg vet om. Du har og helt rett med at det ikke blander seg ut. Du må rett og slett ta det som en mann å shotte det, finnes nok ingen magisk løsning annet en at neste gang kjøper du enten et produkt som har smak eller et som er kapslet.

Du kan selvfølgelig gå til innkjøp av kapsler og kapsle det selv, men det er mer arbeid en jeg tror noen ville giddet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt BCAA fra x-life.no, og den smaker rett og slett helt jævlig. I tillegg blander den seg nesten ikke med vann, så den er vanskelig å ta. Jeg spiser etter periodisk faste for tiden, og vil ta BCAA under fasten, men sliter med dette pga smaken. Jeg har prøvd å blande med te, men det blander seg dårlig.

noen som har erfaringer med dette/tips til hvordan jeg kan ta det uten å bryte fasten?

Jeg skrev om den for en stund siden - jeg hadde samme problemet. Det jeg har funnet ut for å gjøre den tålererbar er å blande den med fun light. Først pulver i en shaker, så en halv dl med saft. La det trekke, rist som et helvete, tilsett litt vann (men ikke for mye - du vil ha mest mulig smak på saften) og rist som om livet ditt sto på spill. Hyl nedpå før det rekker å stige til toppen igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt BCAA fra x-life.no, og den smaker rett og slett helt jævlig. I tillegg blander den seg nesten ikke med vann, så den er vanskelig å ta. Jeg spiser etter periodisk faste for tiden, og vil ta BCAA under fasten, men sliter med dette pga smaken. Jeg har prøvd å blande med te, men det blander seg dårlig.

noen som har erfaringer med dette/tips til hvordan jeg kan ta det uten å bryte fasten?

Bruker det samme selv, det med appelsinsmak? Jeg blander det med Fun light tropisk smak kan sikkert bruke andre også. Lar det stå over natten for at det skal løse seg opp. Da fungerer det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...