Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Og dere fleste vil sikkert himle med øynene.

Jeg bare lurer. Finnes det proteinpulver uten smak? Går det i såfall an å putte det sammen med bær og jus til en helt vanlig smoothie? Sikkert for mange karbohydrater for folk flest her inne, men jeg har ikke kommet så langt på denne kostholdsbiten. Vil bare få i meg nok proteiner de dagene jeg trener styrke.

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/5822-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-fra-nybegynner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det finnes masse pulver med nøytral smak. Har ikke smakt noen av de selv, så kan ikke gå god for at de faktisk er uten smak. Men i smoothies syns jeg bananpulver og vaniljepulver er kjempegodt! Setter ikke så fryktelig mye smak at det gjør noe, men noe blir det vel.

Og dere fleste vil sikkert himle med øynene.

Jeg bare lurer. Finnes det proteinpulver uten smak? Går det i såfall an å putte det sammen med bær og jus til en helt vanlig smoothie? Sikkert for mange karbohydrater for folk flest her inne, men jeg har ikke kommet så langt på denne kostholdsbiten. Vil bare få i meg nok proteiner de dagene jeg trener styrke.

Bare du ikke overgår ditt daglige kcal inntak, så skal du ikke bry deg så mye om karbs og fett, bare fordel det ut.

husk bare at du skal ha rundt 2g pr kg med proteiner. :)

selv jeg ligger på 40% karbs %40fett og 20% proteiner. rundt 3-400g karbs, 100-200g fett og 140-180 proteiner.

Annonse

Takk for svar. Dere er herlige. Hvilket proteinpulver er det beste da?

jeg vet at Norkost sender ut smaksprøver hvis du spør etter det. --> http://www.norkost.no/

Da kan du ta avgjørelsen selv istedet på å stole på folk fra nettet ;)

www.gymgrossisten.no

www.technutrition.no

www.nordicnutrition.no

www.proteinfabrikken.no

Jeg syns whey-80 fra gymgrossisten er veldig godt. Faktisk eneste pulveret jeg klarer å lage shake av. Duger kjempebra i smoothies og havregrøt også. Koster ikke allverdens heller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...