Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Når jeg er i Storbritannia ender jeg alltid opp med å kjøpe en hel haug med ting på Sportsdirect.com, en type superbillig sjappe der "alt" er på tilbud - alltid. Forrige gang jeg var i England fikk jeg med meg 5 bukser og 6 treningstopper for 800 norske kroner.

Jeg har tidligere forsøkt å bestille av dem på nett, men shippingen til Norge har vært såpass dyr (ca. 300 kroner), at vinninga har gått opp i spinninga. Nå har de satt ned prisen på shipping til bare 8,99 pund i frakt - og da med DHL. Har bestilt tre pakker den siste halvannen måneden og fått dem levert på døra i løpet av 4-5 dager. Sportsdirect fører kjente merker som Nike, Adidas, Reebok, men også mindre og billigere merker som USA Pro, Karrimoor og LA Gear.

Anbefales :)

Og nei, jeg er ikke sponset, jeg er bare veldig begeistret for billig treningstøy :p

Fortsetter under...

Men seriøst? For frakt? Jeg tror jeg betalte en femtilapp for airmail...

Mener du som at ca. 80 kroner er mye i frakt hos Sportsdirect? DHL-levering til døra.. Det er jo ikke mye sett i forhold til hva mange norske nettbutikker tar.

Annonse

Når jeg er i Storbritannia ender jeg alltid opp med å kjøpe en hel haug med ting på Sportsdirect.com, en type superbillig sjappe der "alt" er på tilbud - alltid. Forrige gang jeg var i England fikk jeg med meg 5 bukser og 6 treningstopper for 800 norske kroner.

Jeg har tidligere forsøkt å bestille av dem på nett, men shippingen til Norge har vært såpass dyr (ca. 300 kroner), at vinninga har gått opp i spinninga. Nå har de satt ned prisen på shipping til bare 8,99 pund i frakt - og da med DHL. Har bestilt tre pakker den siste halvannen måneden og fått dem levert på døra i løpet av 4-5 dager. Sportsdirect fører kjente merker som Nike, Adidas, Reebok, men også mindre og billigere merker som USA Pro, Karrimoor og LA Gear.

Anbefales :)

Og nei, jeg er ikke sponset, jeg er bare veldig begeistret for billig treningstøy :p

Oooooooooooh L.A Gear!!!! Leeeeeenge sia! :D

Mener du som at ca. 80 kroner er mye i frakt hos Sportsdirect? DHL-levering til døra.. Det er jo ikke mye sett i forhold til hva mange norske nettbutikker tar.

Mulig jeg leste feil, men forsto det som at det var snakk om midlertidig lavere priser. Leste på nytt igjen og ser at det sikkert ikke er midlertidig likevel :)

Mulig jeg leste feil, men forsto det som at det var snakk om midlertidig lavere priser. Leste på nytt igjen og ser at det sikkert ikke er midlertidig likevel :)

Da formulerte jeg meg nok bare dårlig. Jeg har ikke fått noe inntrykk av at det er midlertidig :)

• 2 uker senere...
Noen som vet om det er litt behjelpelig med å skrive gaver å slikt på pakkene med tanke på toll?

Det tviler jeg på. De mottar nok så enormt mange bestillinger at de rett og slett ikke har tid(tar seg tid til det). Men sjappa er som tidligere sagt, 100% legit. Selv hater jeg den, da det er så forferdelig rotete i alle(som jeg har vært i) butikkene deres.

Annonse

• 5 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Prøv gjerne www.wiggle.co.uk - greit utvalg på treningsklær og enormt utvalg på sykkelutstyr! Prisene er også gode, og de har dessuten fri frakt til Norge på det aller meste. Holder du hver forsendelse under tollgrensa på 200 kroner i tillegg, så betaler du kun prisen som er oppgitt for produktet.

Jeg har svidd av alt for mange kroner der i det siste, så nå er jeg på avvenning... :dry:

• 1 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...