Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ja, mat zo liker jeg :):)

Ellers liker jeg denne som gir meg gåsehud, drømmedrøm, følelsen av å være fri som fuglen og løpe som en gaselle på en savanne i det uendelige, eller at jeg er på vei opp verdens lengste bakke for å få med meg soloppgangen, og da tar det helt av! Kort sagt, denne er bare rå! og jeg er kanskje litt rar:rofl:

Fortsetter under...

Annonse

HOHO - herlig at ISOS 5 blir omtalt som gammelt. Skal oppdatere deg på gammel trance jeg :D

http://www.youtube.com/watch?v=WsV6YhVko4c

Samtlige av låtene er fra rundt 97-98.

Om du er ute etter god elektronika anbefaler jeg deg å sjekke Renaissance Master Series og Global Underground - pionerer innenfor sjangeren.

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

• 3 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 8 måneder senere...

Nå er det lenge siden jeg har vært her... Jeg har imidlertid noen gode låter å dele:)

Denne synes jeg er deilig!

http://www.youtube.com/watch?v=0jd4jrIzsqM

Denne er skikkelig goood, og da mener jeg good;)

Ellers har jeg hørt litt mer av Adam Nickey som slettes ikke er verst, som denne f.eks

Ellers har jeg fått sansen for naden som jeg har lagt ut tidligere. Denne er bra

Jeg digger at vi snart går inn i ny årstid. Med musikk på øra kommer jeg til å stå grytidlig opp for å få med meg soloppgangen, gjort det mange år, og det er bare helt fantastisk, anbefales på det sterkeste:):)

• 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...