Gå til innhold

Blir ikke sterkere..!


textsurfer

Anbefalte innlegg

Tenkte det var greit å sette meg et mål å måle fremgangen opp mot..

Du kan jo alltids sette deg mål i kilo, men jeg mener det er viktigere å nå 100kg i benk en gang, en å bli skuffet for det ikke skjedde akkurat den dagen man "så for seg" så lenge man øker kommer man dit man vil.

Men for all del, sett gjerne mål, men de må være realistisk.

Personlig så har jeg som mål å klare 100 kilo i militærpress, jeg HÅPER det skjer før jul, men om det blir desember eller februar bryr jeg meg mindre om så lenge jeg klarer det. Jo tidligere jeg når det jo tidligere kan jeg sette nye høyere mål. Point is, im getting there, one lift at a time :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...

Etter å ha trent de samme seks øvelsene siden i sommer, merker jeg at treninga begynner å bli kjedelig. Treg fremgang kombinert med lange pauser ble utslagsgivende, og jeg har bestemt meg for å bytte program før jeg blir lei. Jakten på mitt neste program er i gang, men jeg har vansker for å se skogen for bare trær.

Jeg har lest disse (1, 2, 3, 4) artiklene flere ganger de siste dagene, men har ikke kommet stort lengre i beslutningsprosessen. Derfor setter jeg stor pris på innspill.

Personlige forutsetninger:

- I overkant av et år med styrketrening. ryp -> sandviks sommerkonsept -> 5x5

- Ingen smerter eller vondter

- 26 år. 183 høy. 84 kilo tung.

- Mye av kroppsvekta sitter i låra (61 cm på det tykkeste)

- Sterkere enn dama mi: Knebøy 100x5, Benkpress 72,5x5, Markløft 13+x3, Press 47,5x5, Nedtrekk 100x5, Pendlay row 75x5

- Kan trene 3-4 ganger i uka.

- Trener ofte alene

- Følger leangainsprotokollen.

- Stillesittende student.

Ønsker/mål:

- Øke i styrke/masse men samtidig holde vekt/fettprosent sånn nogenlunde under kontroll.

- Bedre symmetrien. Mer kjøtt på kassa, skuldre og armer.

- Treningen må være gøy! Ser for meg at variasjon er stikkordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...