Gå til innhold

Spisedag - hvor mye skeier dere ut med?


BetterBooty

Anbefalte innlegg

Hei.

Mulig det allerede finnes en slik tråd her, men jeg lurer på hvor mange kcal ekstra ca. dere spiser på en spisedag? Evt. er det fritt frem og null telling den dagen?

For min del så ga jeg meg selv 500kcal mer hver spisedag. Likevell resulterte ikke det i mer en en sjokkis :meh:

Nå derrimot er jeg i en periode der jeg ikke teller. Forsøker å holde meg til vanlig kosthold på dagtid mens jeg spiser den middagen jeg har lyst på etterfulgt av det jeg måtte ønske av godterier.

Nå skal det nevnes at jeg generellt sett liker sunne middager og når det gjelder godteri så går det mest i sjokolade og sukkertøy :blush:

Uansett, med mine nåværende mål så innser nå at jeg burde gå tilbake til slik jeg gjorde det tidligere, men er veldig nyskjerrig å høre hvordan dere gjør det :)

BB :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noe samme her. Jeg spiser som resten av uka til frokost og lunsj, men middagen blir som regel noe ekstra. Så blir d en plate 200 g sjokolade og en pose chips på deling m kjæresten på kvelden. Bruker lørdagene som kosedag. :)

Kcal messig så prøver jeg å ikke gå over 2300 kcal, som er det jeg fikk i energiforbruk på kalorikalkulatoren til fitnessbloggen på facebook.

Resten av uka ligger jeg som regel på 1500-1600 kcal per dag. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt ampå hva jeg skeier ut med egentlig. Har ikke noen spesielle restriksjoner på mat bortsett fra at jeg har lyst på det og skal bli mett :) godteri setter jeg et tak på hvor mye og det kan variere litt fra gang til gang. Noen ganger er det 500 ekstra kcal andre ganger mer. Jeg prøver å ikke tenke inntak pr dag, men inntak pr uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ukjent666

hvis jeg har noe sånt som "spisedag" ila en uke f.eks blir det som oftest: enten: chips+ is eller sjokkis.. eller chips+sjokkis!:) Også blir gjerne middagen noe "Mer" enn vanlig. F.eks taco eller pita+++!:)(lefsene/pitabrød er jo en bombe:()

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

spiser vell egentlig ikke så mye mer, men velger mer hva jeg vil, uten å tenke på at det skal innehole mest mulig proteiner :p i går ble kosen tre speltlumper med vanilje kesam, en mango og en nutrilett sjokolade :p Ikke det at jeg ikke kunne unnet meg sjokolade og chips, men liker mye bedre å spise sunne ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...