Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hallo!

Har hatt problemer de siste dagene med å få i meg mat..

Føler meg slapp på trening, litt svimmel til tider.. Også når jeg skal spise etterpå blir jeg kvalm så fort jeg tar maten i munnen... Jeg prøver å finne ting jeg virkelig har lyst på og har driiit lyst på det helt til det kommer inni munnen.... hvorfor?

Er som oftes etter trening, men i dag har det vært slik hele dagen... What to do?

Kan det være jernmangel? Leste at det kunne oppstå ved hard trening over lengre tid, at man da kunne miste matlysten?

Noen som kan gi meg noen tips?

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/5678-kvalm-og-f%C3%A5r-ikke-i-meg-mat/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jester

Som regel har jeg det slik om det går for lenge mellom måltider, da går sulten over til kvalme og tiltaksløshet. Får lyst å bare "la det gå over" i stedet for å lage meg mat. Men vet at det ikke fungerer så da begynner jeg bare å småspise helt til jeg blir sulten i stedet for kvalm igjen så hiver innpå.

Annonse

hei alle! Takk for gode svar!

Spiser godt før trening.. Føler det går litt bedre nå! Men er litt kvalm enda når jeg spiser! Tar i betraktning at jeg hadde menstrasjon når jeg var på det verste, og dette kan jo så klart å ha med det å gjøre! Tenker å ta en test hos legen.. Sjekke litt vitaminer osv! Har jo ikke trent så hardt som dette før, og da kan det jo hende jeg trenger litt mer av noe! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...