Gå til innhold

Morgencardio og frokost


Aurora86

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har så lyst til å begynne med morgencardio men har et spørsmål når det gjelder frokost.

Spiser dere før eller etter morgencardioen?

Problemet mitt er at jeg alltid er så sinnsykt sulten når jeg våkner og liker ikke trene på tom mage.

Gode tips mottas med takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg trener alltid før frokost:) får sting hvis jeg trener rett etter jeg har spist. Og så er det så deilig å komme inn etter en herlig joggetur og vite at jeg snart skal spise havregrøt!

Ja den sulten er vel kanskje litt en psykisk greie:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar Bcaa og en kopp kaffe før jeg trener morgenkardio, og så spiser jeg når jeg kommer inn :) Er også alltid sulten når jeg står opp, men da er det enda bedre å spise når man kommer inn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er alltid veldig sulten på morgenen, så jeg bruker å spise en skål havregrøt, så venter jeg 1 1/2 - 2 timer før jeg trener cardio. Trener alltid på morgenen/formiddagen. :)

Har prøvd å trene på tom mage, men fikk ikke pressa meg nok under trening pga sulten, så jeg må ha mat i magen før jeg trener. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er alltid veldig sulten på morgenen, så jeg bruker å spise en skål havregrøt, så venter jeg 1 1/2 - 2 timer før jeg trener cardio. Trener alltid på morgenen/formiddagen. :)

Har prøvd å trene på tom mage, men fikk ikke pressa meg nok under trening pga sulten, så jeg må ha mat i magen før jeg trener. :)

Har ikke så fryktelig mye tid på morgenen så forsøker å være litt effektiv. Prøve meg med en kopp proteinkaffe i dag før jeg løp meg en tur. Tror kanskje det kan funke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke så fryktelig mye tid på morgenen så forsøker å være litt effektiv. Prøve meg med en kopp proteinkaffe i dag før jeg løp meg en tur. Tror kanskje det kan funke.

De gangene jeg planla å trene på morgenen før frokost, sørget jeg bare for å spise en solid kveldsmat med nok karbohydrater. Den perfekte oppskriften besto av fire magiske knekkebrød. Fire rugsprø med både nugatti og peanøttsmør gjorde sitt altså. Morgentreningen gikk i hvert fall som regel rimelig greit. Etter hvert fant jeg ut at jeg uansett presterte bedre med frokost først, så jeg sto opp 10 min tidligere og spise en liten porsjon havregrøt før jeg dro ut og løp like etter. Jeg hadde aldri problemer med sting og det der - tilpasningssak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gangene jeg planla å trene på morgenen før frokost, sørget jeg bare for å spise en solig kveldsmat med nok karbohydrater. Den perfekte oppskriften besto av fire magiske knekkebrød. Fire rugsprø med både nugatti og peanøttsmør gjorde sitt altså. Morgentreningen gikk i hvert fall som regel rimelig greit. Etter hvert fant jeg ut at jeg uansett presterte bedre med frokost først, så jeg sto opp 10 min tidligere og spise en liten porsjon havregrøt før jeg dro ut og løp like etter. Jeg hadde aldri problemer med sting og det der - tilpasningssak.

Skal forsøke havregrøt jeg også neste gang så får vi se om det blir sting eller ikke:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...