Gå til innhold

Anbefales det å finne en klubb?


Opheliia

Anbefalte innlegg

Hei Opheliia!

Jeg gidder ikke å kommentere på alt det andre som ble skrevet her, men du er hjertlig velkommen å stikke innom KK-67! Vi er en styrkeløftklubb som holder til på Lade(i kjelleren til Voldsminne barnehage). Vi har folk med forskjellige ambisjoner som trener hos oss, alt fra utøvere på landslaget til folk som kun har lyst til å trene skikkelig styrke på en real plass :)

Som du sikkert skjønner så holder jeg til på KK-67, så om du lurer på noe bare spørr meg på pm eller her :)

Jeg bor på Buran så det høres veldig fristende ut, særlig siden dere holder til på Lade :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ref KK-67; hvordan er kompetansen der mtp skader og forebygging? Har veldig lyst til å drive mer med både styrke- og vektløfting, men har et hoppekne som er uenig med meg akkurat der,og en masse fagfolk som er uenige med hverandre,som gir meg litt grå hår mtp å bli frisk:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ref KK-67; hvordan er kompetansen der mtp skader og forebygging? Har veldig lyst til å drive mer med både styrke- og vektløfting, men har et hoppekne som er uenig med meg akkurat der,og en masse fagfolk som er uenige med hverandre,som gir meg litt grå hår mtp å bli frisk:/

Vi har flere på KK-67 som kan hjelpe deg, hvis du ønsker kan du komme å ta en økt med meg og Bo Andre Bergan. Han er veldig flink på teknikk og skadeforebygging. Han har selv hatt jumpers knee og trent seg forbi det med. Det å trene eksentrisk knebøy kan faktisk være behandlende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...