Gå til innhold

Kroppsbygging,antall repetisjoner,sett ? trenger hjelp..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Spise masse mat og trene masse, i den rekkefølgen.

Hvis du er ny så anbefaler jeg Bill Starrs sitt program, noenlunde samme program som jeg kjører nå.

5x5 i 4 uker og 3x3 i 5 uker - Det går mest ut på å bygge en bra grunnstyrke - Man kan ikke bygge hus uten god nok grunnmur ;)

Å løfte tunge vekter pleier å være bra, men før du begynner med det kan det være lurt å lese litt om det du har lyst å gå igang med. Det du spør om blir omtrent som å spørre om hvor mange turer en må jogge for å bli god i maraton.

Spise masse mat og trene masse, i den rekkefølgen.

Hvis du er ny så anbefaler jeg Bill Starrs sitt program, noenlunde samme program som jeg kjører nå.

5x5 i 4 uker og 3x3 i 5 uker - Det går mest ut på å bygge en bra grunnstyrke - Man kan ikke bygge hus uten god nok grunnmur ;)

har kjørt 5x5 og 3x3:) har bygdt grunnstyrken.

vil vite hvordan jeg skal kjøre vidre..

Å løfte tunge vekter pleier å være bra, men før du begynner med det kan det være lurt å lese litt om det du har lyst å gå igang med. Det du spør om blir omtrent som å spørre om hvor mange turer en må jogge for å bli god i maraton.

løfter tungt til en vis grad, konsentrerer meg mer om at øvelsen blir gjort rett, samt med tunge vekter:)

Annonse

hehe, har vell som mål og bli så stor som mulig? vis det er mål nokk hehe

Stor og sterk, kjør 5x5-3x3 programmet om og om og om og om igjen.. til du har totalløft på 1 000 KG i styrkeløft, da blir du stor og sterk.

Her er det snakk om hvordan stor du vil bli, stor som en bamse eller noe mere markert?

Du har utallige programmer rettet mot dette, hvis det er kroppsbygging du vil bli stor på så anbefaler jeg å søke litt på forumet så finner du en rekke gode tips der.

Men det er også snakk om kosthold, diett, etc og ikke bare løfting.. Musklene bygges på kjøkkenet og i senga(restitusjon), du blir hva du spiser.

Det at du har som et mål å bli stor og sterk er helt greit, men du må være mye mere spesifikk så at du får mest mulig hjelp, det eneste gode rådet jeg (og sikkert flere) er å søke på forumet, se på loggene til folk, les artikler og finn et program som du vil ha.

Når du har funnet et program som du vil kjøre så kan du spørre om tips osv.

Har du god råd så kan du sikkert kjøre Doggcrap, da kan jeg love deg at du blir stor ;)

mener du jeg skal fortsette med tunge vekter og 5x5-3x3 ? nå kjører jeg 4x8 varierer litt..

ja jeg vil bli stor på kroppsbygging, vil bli en kroppsbygger, for eksempel jay cutler,kai greene, den type stor hehe :) vis du ikke skjønte hva jeg mente:p vil først bli stor med nokså markerte muskler men etter hvert kan man deffe for å få musklene mer markerte..men jeg har god tid:) men vil si at jeg har bygd grunnstyrken ganske bra! trenger hjelp til neste skritt. med treningsprogram. kan skrive hva jeg kjører nå? jeg kjører ikke noe fast, kan skrive "programmet" mitt :D

når det gjelder kosthold,diett osv.. er jeg ganske streng med kostholde, det er ikke fast food sånn som burger osv:)

det er mer i mye protein rik mat, med fisk,kjøtt,osv.. passer også på karbohydratene..

samme med søvn er streng på det også minimum 8timer søvn. hver natt.

takker for hjelp!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...