Gå til innhold

København!!


KariKanin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg bor i København, å har studert her nå i 2 år ca. Vil anbefale å ikke KUN gå gjennom Strøget, men ta turen opp til Nørrebro hvor det ligger mange kjempekoselige butikker og cafeer. I Blågårdsgade kan man finne mange vegetar og vegan cafeer, og det er svært billig. Utsteder som Understellet, Kassen og Mexibar er også svæt hyggelige om aftenen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i København, å har studert her nå i 2 år ca. Vil anbefale å ikke KUN gå gjennom Strøget, men ta turen opp til Nørrebro hvor det ligger mange kjempekoselige butikker og cafeer. I Blågårdsgade kan man finne mange vegetar og vegan cafeer, og det er svært billig. Utsteder som Understellet, Kassen og Mexibar er også svæt hyggelige om aftenen ;)

Takk for tips! Menne asså, vet du om noen artige karaokebarer også kanskje;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva bør jeg unne meg der??? :)

Om du skal ha frokost, så anbefaler jeg frokost med røregg & bacon, og er det lunsj/middag, så likte jeg veldig godt nacho-tallerkenen, burgertallerkenen, eller clubsandwich.

De har også veldig gode smoothies der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er heldige som drar utenom den store turisttiden også.

Den glade gris = :thumbsup:

Kanalbåt er koselig hvis været er fint. Ellers vil jeg anbefale en spaser/sykkeltur i Christiania. Å spise på Bryggeriet Apollo har sin egen sjarm (har kan man også få omvisning og ølsmaking). Og er man lei av trasking bør man ta turen innom Fredriksberg svømmehall som er et billig alternativ til litt luksus. (aromabad, spa, saltbasseng osv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Gir denne en liten bump!

Drar til Dublin på fredag, og på flyturen tilbake må jeg "mellomlande" i København. Dvs, jeg lander kl 1320 i køben, og flyet videre til Bergen går 2240. Altså endeeel timer i mellom der, hvor jeg ikke gidder å bare sitte på flyplassen og gjespe. Sååå, noen som har forslag til aktiviteter i mellomtiden her? Ligger sentrum langt unna flyplassen for eksempel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...