Gå til innhold

Hva er din idrett?


WarriorPrincess

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Grappling (submission wrestling), Brasiliansk Jiu Jitsu, Thai Boxing og MMA :ninja:

Akkurat begynt å snuse på styrkeløft, kjempemorro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dressurridning - aktiv/konkurranse

Styrke, kondisjon og samarbeid med et vilt stort dyr på 500 kg muskelmasse, og få den til å danse uten at det synes! Det krever disiplin, styrke, koordinasjon og kondisjon, og repetisjon - hver dag! Jeg har tidligere kjørt aktivt alpint (super G, storslalåm), og ingen ting (som jeg vet om da) kan måle seg ;) I LOVE IT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har drevet på med turn i mange år, men det begynner å bli ganske lenge siden (pensjoneres unge i den idretten:p). Har holdt på med ridning lenge, konkurrerte i sprangridning, og elsket det. Har dessverre ikke egen hest lengre, så blir lite av den slags.

Turn er gøy fordi det er veldig utfordrende, man trenger alt i den idretten; styrke, spenst, smidighet, balanse osv. Ridning er fantastisk, fordi følelsen av å samarbeide med et så stort dyr er ubeskrivelig. Savner det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kickboxing! Elsker adrenalinet! Perfekt blanding av kondisjon, styrke, teknikk og reaksjon.

Prøvde meg litt på fallskjermhopping også, men det ble litt dyrt i lengden etter at jeg kjøpte meg hus.. Men anbefales på det sterkeste!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Squash og kampsport.

Kamsporten gir meg økt kroppskontroll og bedre selvfølelse, i tillegg til at aktivitetene selvsagt er gøy i seg selv. Det gir meg også en visshet om at jeg er i stand til å forsvare meg mot mye vold, hvis det skulle være nødvendig. Kampsporten gir også både fysisk og psykisk herding. :)

Squash spiller jeg fordi det er god trening og artig å spille. Jeg vet ikke helt hvorfor, men av en eller annen grunn synes jeg det er veldig gøy å slå en ball inn mot en vegg. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Konkurransesvømming, dog ikke på konkurransenivå for øyeblikket. Hvem vet, kanskje det kommer seg igjen? ;) Bare elsker den følelsen av å være i vannet, man er som i en helt egen verden, alle lyder blir forandret, man svetter uten å svette og man føler seg vektløs, just love it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...