Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dressurridning - aktiv/konkurranse

Styrke, kondisjon og samarbeid med et vilt stort dyr på 500 kg muskelmasse, og få den til å danse uten at det synes! Det krever disiplin, styrke, koordinasjon og kondisjon, og repetisjon - hver dag! Jeg har tidligere kjørt aktivt alpint (super G, storslalåm), og ingen ting (som jeg vet om da) kan måle seg ;) I LOVE IT!

Jeg har drevet på med turn i mange år, men det begynner å bli ganske lenge siden (pensjoneres unge i den idretten:p). Har holdt på med ridning lenge, konkurrerte i sprangridning, og elsket det. Har dessverre ikke egen hest lengre, så blir lite av den slags.

Turn er gøy fordi det er veldig utfordrende, man trenger alt i den idretten; styrke, spenst, smidighet, balanse osv. Ridning er fantastisk, fordi følelsen av å samarbeide med et så stort dyr er ubeskrivelig. Savner det!

Squash og kampsport.

Kamsporten gir meg økt kroppskontroll og bedre selvfølelse, i tillegg til at aktivitetene selvsagt er gøy i seg selv. Det gir meg også en visshet om at jeg er i stand til å forsvare meg mot mye vold, hvis det skulle være nødvendig. Kampsporten gir også både fysisk og psykisk herding. :)

Squash spiller jeg fordi det er god trening og artig å spille. Jeg vet ikke helt hvorfor, men av en eller annen grunn synes jeg det er veldig gøy å slå en ball inn mot en vegg. :p

Annonse

Konkurransesvømming, dog ikke på konkurransenivå for øyeblikket. Hvem vet, kanskje det kommer seg igjen? ;) Bare elsker den følelsen av å være i vannet, man er som i en helt egen verden, alle lyder blir forandret, man svetter uten å svette og man føler seg vektløs, just love it!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...