Gå til innhold

Næringsrik flytende føde

Emiliemo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

blomkål/brokoli suppe:) synes de fleste supper er ganske lette å lage fra bunnen av. kutt opp og kok gjønnsakene du vil ha, tilsett buljon, krydder (hvitløk er digg, masse pepper, sitron), og sett stavmikseren i gryta. ferdig på en,to, tre! hvis du vil ha den mer kremet, tilsett fløte eller cremefreh. Jeg pleier å røre inn kesam, men da bør man gjøre dette i skålen (iogmed at den ikke blir så bra om den koker).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat blitt frelst på en skikkelig bra "shake"

2 råe egg, 2 dl melk, 1 banan, 1 scoop proteinpulver. Kjør alt sammen i en stavmixer og enjoy :D

Proteinpulveret er vel igrunn optional. Evt adde havregryn for å få ennå mer næring. Blir fort 4-500 kcal i en vending, kjempegodt! Og er du skeptisk til de råe eggene (det var nemlig jeg i starten) så kan jeg love deg at du kjenner ikke eggesmaken i det hele tatt. Blir litt som en banan-milkshake :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...