Gå til innhold

Opp i muskelmasse, ned i vekt - Spiser ALT FOR LITE. Hjelp!


n8b6

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå har jeg ikke lest alle svarene du har fått, men hva med mer frukt og grønt? Banan og appelsin + sjampignon gir ikke veldig mye antioksidanter... Hva med å lage en smoothie på kvelden, med bær, kanskje litt spinat, kesam og 0,5-1 ss sunn olje? Så ikke ut som det var så veldig mye vitaminer her.

For øvrig tror jeg du bør slutte å tenke at alt som ikke er frukt, grønt eller kjøtt er usunt. Kroppen trenger karbohydrater og fett når du trener så mye. Nøtter er jo et eksempel på sunn, kaloririk mat. Hvis du ikke klarer å få i deg mer, bør du muligens trene mindre for ikke å bryte ned kroppen...

Apropos det du sier om Kesam - ja, det smaker litt rart, men noen skjeer i smoothie gir en smak og konsistens som minner om drikkeyoghurt :)

Cottage Cheese lærte jeg meg å spise med smoothie (butikkjøpte) som "saus". Nå bruker jeg bittelitt bringebærsyltetøy. Merkelig; elsker det med, men takler det ikke uten. Verdt er forsøk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...