Kine"Grønn" Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Lurte på om noen har erfaring med denne fine drikken, Celsius? Å hva syntes dere ??? :whistling: Næringsinnhold pr drikke: Energi: 10kcal Karbo: 2,0g Protein: 0g Fett: 0g Natrim: 0,010g Vitamin C: 60mg Vitamin B2: 1,7mg Vitamin B3: 20mg Vitamin B5: 10 Vitamin B6: 2mg Vitamin B12: 6mcg Blotin: 300mg Kasium: 50mg Krom: 50mcg Koffein 200mg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tineh Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 så ganske god ut da:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Opheliia Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Utgjør 2 gram kh 10 kcal? Er det 350 ml i en boks det står? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tineh Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 350ml ser det ut som Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kine"Grønn" Skrevet 27. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2012 er god appelsin og lime iallefall så ganske god ut da:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kine"Grønn" Skrevet 27. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2012 Utgjør 2 gram kh 10 kcal? Er det 350 ml i en boks det står? Det er 355 ml ja. Så står det 10 kcal/42 kJ.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Opheliia Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 350ml ser det ut som Japp, var det jeg trodde, har ikke briller på meg (haha). Trooor jeg har smakt colaen. Den var ikke god! Tineh 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kine"Grønn" Skrevet 27. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2012 Hmmm den boksen jeg har her hjemme står det 355ml meen ..... Har ikke smakt colan jeg hørt den er dårlig hehehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin Charm Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Har smakt alle uten kullsyre faktisk,og de er absolutt ganske gode! Selvfølgelig mulig det er 100% placebo, ganske trolig også, men jeg følte jeg fikk noen fantastiske treningsøkter av dem Så innimellom skader det jo ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olaf G. Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Er det noen som selger de i Norge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniIngrid Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Jeg synes de er kjempegode, og føler jeg får masse energi av den. De gangene jeg har drukket det før en treningsøkt har blitt de beste øktene noen sinne! Som nevnt overher kan det selvfølgelig være placebo, men jeg føler virkelig at det funker Føler meg som en duracellkanin som spretter rund på elixia Kristin Charm 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Celcius er en litt "sterkere" variant av redbull (bl.a. høyere innhold av koffein), men smaken kan jeg ikke uttale meg om. Dvs. jeg prøvde de en gang, da likte jeg de ikke. Men jeg har smaksløker som endrer seg i takt med årstiden, så det er fullt mulig jeg liker de idag Kristin Charm 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kine"Grønn" Skrevet 28. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2012 Er det noen som selger de i Norge? Jeg kjøper de i sverige... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kine"Grønn" Skrevet 28. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2012 Jeg synes de er kjempegode, og føler jeg får masse energi av den. De gangene jeg har drukket det før en treningsøkt har blitt de beste øktene noen sinne! Som nevnt overher kan det selvfølgelig være placebo, men jeg føler virkelig at det funker Føler meg som en duracellkanin som spretter rund på elixia Føler det samme selv... eller bare det å våkne om morgen og komme igang... MiniIngrid 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniIngrid Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 De selger den på iHerb også (for oss som ikke er i Svergie så ofte) Koster ca det samme Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kine"Grønn" Skrevet 28. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2012 De selger den på iHerb også (for oss som ikke er i Svergie så ofte) Koster ca det samme Er det nettsted eller et sted? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Er det nettsted eller et sted? Jaaaa http://www.iherb.com/ MiniIngrid og Kine"Grønn" 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AABBSS Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Man får de enda billigere på amazon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hsv Skrevet 21. juli 2021 Del Skrevet 21. juli 2021 Jeg har prøvd bringebær. Både en venn av meg og jeg ble svimmel og besvimte nesten. Skal aldri drikke den igjen. Hadde to bokser hjemme, prøvde med to uker mellomrom. Samme reaksjon. Anbefaler ikke! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.