Shooesfly Skrevet 26. februar 2012 Skrevet 26. februar 2012 Tenkte jeg skulle prøve å logge det jeg spiser litt fremover for å se sånn ca hvordan det ligger an. Prøvde å skrive opp maten for i går og fikk dette. Stemmer det? Virket som om det var veeeldig mye fett [ATTACH]11776[/ATTACH] I så fall har jeg driti meg hardt ut og må passe på hva jeg spiser Skal sies at målet er å gå opp i vekt og muskelmasse Tor 1 Siter
Lame Nordstrom Skrevet 27. februar 2012 Skrevet 27. februar 2012 Uten å ha regnet på det ser ut som det kan stemme. Det er en del fett i nachos, kyllingkjøttdeig og ost. Du kan bytte ut nachosen i første omgang i hvert fall Siter
Uhlen Skrevet 27. februar 2012 Skrevet 27. februar 2012 Kan jo med fordel bytte ut rømmen med kesam og, om du vil senke fett-inntaket litt (øker jo protein-inntaket i samma slengen). Siter
Therese Skrevet 27. februar 2012 Skrevet 27. februar 2012 Dersom du vil opp i vekt på en fornuftig måte (legge på deg muskler og ikke 10kg ++ fett i slengen) ville jeg anbefalt deg mat som gir deg mer i form av mikronæringsstoffer - noe det er manko på i f eks nachos men overvekt av konserveringsmidler Havregryn, ris, potet, kjøtt, fugl, fisk, nøtter, frukt og grønnsaker! Shooesfly 1 Siter
Shooesfly Skrevet 27. februar 2012 Forfatter Skrevet 27. februar 2012 Ser ut som noen er nødt til å ta et ordentlig basketak her jaa Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.