Gå til innhold

Spisedag


asianface

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du kunne vel også fortalt oss hva du spiser på en spisedag, ikke bare at du øker inntaket på karbohydrater og mindre proteiner. :)

Selv øker jeg inntaket på karbohydrater og kcal, springer så mye i løpet av uka at jeg unner meg en hjemmelaga pizza på lørdagskveldene. Det har blitt ukens høydepunkt når det kommer til mat, like godt hver gang, magisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kunne vel også fortalt oss hva du spiser på en spisedag, ikke bare at du øker inntaket på karbohydrater og mindre proteiner. :)

Selv øker jeg inntaket på karbohydrater og kcal, springer så mye i løpet av uka at jeg unner meg en hjemmelaga pizza på lørdagskveldene. Det har blitt ukens høydepunkt når det kommer til mat, like godt hver gang, magisk!

Hehe, fikset det nå. Er 98 % rehabilitert fra belastningsskade i kneet, så har lagt på meg litt i det siste så prøver å ikke øke inntaket i kcal :D men heller vedlikeholde eller underskudd på bulk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passe tråd og stille dette spørsmålet i. Hvor mye vil det si f.eks på diet om man spiser en kebab eller pizza hver lørdag?

Spørs jo hva du spiser i de andre måltidene, visst du storspiser kontinuerlig med tidligere erfaringer så er det veldig lett å feilet med.

Jeg for eksempel spiser 5 måltider på spisedag, mens på en vanlig diettuke så spiser jeg opptil 7 måltider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...