Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Etter 6 måneder med mas og diskusjoner har jeg endelig overtalt pappa til å begynne å trene. Han har ikke 8-16 jobb og jobber derfor mye hjemme og får lite tid til å trene. Så i dag spurte han meg om jeg kunne sette opp et treningsopplegg til han som trente hovedsakelig armene, men jeg tror han trenger å trene flere kroppsdeler. Jeg lurte på om dere hadde noen forslag til enkle, men effektive øvelser?

Øvelsene jeg har klart å tenkt ut er: markløft, knebøy, skulderpress, bicepscurl og benkpress.

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/4946-trening-for-kontormennesker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selv er jeg student så når jeg ikke er på grøftefylla så sitter jeg mye med hode nedi en bok eller datamaskin. jeg ville hatt med øvelser for baksiden av skuldrene som foroverbøyd sidehev eller facepulls. I tillegg ville jeg hatt med øvelser for øvre rygg nedtrekk/pullups og en rovariant holder.

Kommer jo langt m manualer og stang..:)

Begynn med baseøvelsene sånn som mr K over sier:)

En stang til chins og pullups koster ikke mye på xxl sport..

Legg til litt planke, pushups, curl pg skulderpress med manualene så tror jeg du har ett kjempe program:)

Annonse

Kommer jo langt m manualer og stang..:)

Begynn med baseøvelsene sånn som mr K over sier:)

En stang til chins og pullups koster ikke mye på xxl sport..

Legg til litt planke, pushups, curl pg skulderpress med manualene så tror jeg du har ett kjempe program:)

Har chin up-bar også :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...