Gå til innhold

Hvordan har framgangen til dere disiplinerte vært tidligere?


T-bone_84

Anbefalte innlegg

Jeg begynte å kjøre mindre måltider med høyere frekvens, mer lav karbo stil osv. i slutten av januar. Og allerede nå ser jeg at jeg har mista en del fett rundt de øvre magemusklene. Hvis man holder koken for en lengre periode. Er det sannsynlig man mister den nedre bilringen også? Er det noen som har kjørt diett og virkelig opplevd en anderledes kropp når man var ferdig? Trenger motivasjon :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har gått ned 7,5 på noe av samme måte som du nevner ovenfor her fra november til litt ut i desember og ser veldig stor forskjell.

Jeg har mistet nesten 10 cm rundt "den nedre bilringen" og 6 cm rundt midja og det merkes godt, så da er det nok håp for din bilring og :D

Selv om det helst var lårene jeg ville bli kvitt da, og der har det ikke skjedd mye :meh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er alt for sjenert til å legge ut bilder, men jeg har gått ned 21,5kg siden 18 august.. Siden " den store nedturen " ble mer eller mindre tilfeldig ihverksatt, er jeg gått ned ca 27-28kg.

Lår er redusert med 10cm

Mage er redusert med 21,5cm

Brystmål er redusert med 13cm

Biceps er økt med 1,5cm, samtidig er fettet HELT borte fra armene.

Så jada, det nytter. Har man som meg, vært tjukk lenge ( hele livet ) nytter det ikke tro at man går ned alt sammen på 3mnd. Jeg ser tidsintervaller på 3 og 3mnd i slengen, jeg har konkrete reelle mål, og er etter mitt skjønn disiplinert nok. Koser meg på HELT andre måter enn før, for snop, digg og drittmat er det HELT stopp med

Kroppen føles HELT annerledes. Nær sagt selvsagt. Den som ikke tror meg, kan ta på en ryggsekk med 21kg og forsøke løpe rundt huset. Merker også at humøret, fordøyelsen, utseendet ellers ( folk påpeker at jeg STRUTTER som et atomkraftverk av energi ) og det meste annet er bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...