Forsvarsdama5.0 Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Heisann! Nå som jeg har kommet godt i gang med styrketreningen merker jeg at markløft-stanga (spesielt den, litt andre apparater også) glipper veldig, jeg klarer liksom ikke holde de skikkelig, fordi jeg er litt svett, og det blir litt tungt Kjenner det også innmari i underarmen.. Er det noen gode hansker som gjør at jeg kan få bedre grep? Som ikke koster flesk? XD Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DukeNukem Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Tren opp grepet ditt! Sett av en dag i uka hvor du tar noen øvelser for bedre grep, heng så lenge du klarer i en chins stang, hold siste reppen i markløft så lenge du klarer etc. Jane, Aulin og Sondre Aalbotsjord 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jane Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Tren opp grepet ja. Enig med DukeNukem. Flytende magnesium fungerer også for å få bedre grep syns jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forsvarsdama5.0 Skrevet 25. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2012 Tusen takk for svar! Så det ikke før nå jeg men :blush: Bedre sent enn aldri Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.