Johan Milfred Skrevet 13. februar 2012 Skrevet 13. februar 2012 Heisan. Hva er deres beste tips til enkle, men næringsrike mellom måltider. Syntes ikke det er så lett bestandig å spise bra mellom måltider. Hva er ditt beste tips? :thumbsup: Siter
maybe Skrevet 13. februar 2012 Skrevet 13. februar 2012 Jeg synes skyr med nøtter oppi og en frukt ved siden av er veldig enkelt og greit:) Johan Milfred 1 Siter
Johan Milfred Skrevet 13. februar 2012 Forfatter Skrevet 13. februar 2012 "maybe skrev: Jeg synes skyr med nøtter oppi og en frukt ved siden av er veldig enkelt og greit:) Høres jo veldig greit ut :thumbsup: Siter
Lame Nordstrom Skrevet 13. februar 2012 Skrevet 13. februar 2012 Jeg er også tilhenger av skyr. Det er både godt og fullt av proteiner:thumbsup: Johan Milfred 1 Siter
Megan Skrevet 13. februar 2012 Skrevet 13. februar 2012 Skyr 1 neve nøtter og et eple Cottage cheese med funlight Kyllingskinke på riskaker Banan med kanel og mandler Mager kesam med bær Proteinshake/smoothie Frukt sammen med 1-2 ss økologisk peanøttsmør osv osv. Bare bruk fantasien Noe proteinrikt..som du liker! Johan Milfred 1 Siter
Johan Milfred Skrevet 13. februar 2012 Forfatter Skrevet 13. februar 2012 Ser det går mye i Skyr her ja. Pleier å ta en proteinshake, men er jo greit å variere litt :thumbsup: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.