Gå til innhold

Sjokk da jeg gikk på vekta :O


Anbefalte innlegg

Har hun postet noe som tilsier at hun ikke er motivert og prioriterer?

Jeg er til de grader motivert og jeg prioriterer riktig synes jeg selv. jeg hr to små barn på 2,5 og 7 mndr og jeg greier fremdeles å trene og spise sunt og ta meg av de,gi de oppmerksomhet ,leke osv. Har aldri laget unnskyldninger for å ikke trene feks uansett hvor sliten jeg nå er noen dager,så jeg vil da si at jeg prioriterer helt perfekt.;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke for enhver pris,vil ned,men jeg vil beholde musklene. ;) Vil ikke bli slapp i fisken liksom;)

hehe, man kan fort miste par kg med muskler på diett men ikke så tidlig. Har man f eks gått 4-5 månder på en relatvit strengt diett så vil man nok mest sannsynligvis miste noe, men man kan klaree å holde på det også. Ikke begymr deg for muskeltap:) Anyway så vil de musklene man evt miste rpå en liten diett komme fort tilbake når man er i mål og begynner å spise litt mer, og trener som "før" igjen. Derfor man ligger høyt på proteinene når man ligger i kcal-underskudd. Proteiner er antikatabolt. katabolt er er omvendt av anabolt, dvs bryter ned

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...