Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Og hva ca koster det/hvor kjøpe? Eller finnes det noe ca tilsvarende her?

Kommer fra usa nå om en mnd, og skulle gjerne visst om jeg må fylle opp kofferten med proteinpulver før jeg kommer :p (Visste vel knapt hva det var før jeg reiste til USA for et år siden hehe)

Fortsetter under...

Begynte med litt vektløfting nå før sommern, som jeg har store planer om å fortsette med når jeg flytter tilbake til Norge, så er jo det en veldig grei måte å få i seg proteiner etter trening for eksempel..

• 2 uker senere...

Og over disk får du det på Better Bodies.. Hvertfall i Bergen og mener å huske i Oslo også. Litt stiv pris over disk i forhold til på nett mener jeg da men.. gold standard er jo kjempegodt, du får hamstre alt du kan i USA:-)

Annonse

Som sagt før så selger de det også på gymgrossisten.no, ser ikke noe grunn til å kjøpe det for 859 eller1599 på trenergi.no når en kan få akkurat samme boksene for 599 og 1049 med gratis frakt hos gymgr.... med kjøpt for over 500 :thumbsup:

Som sagt før så selger de det også på gymgrossisten.no, ser ikke noe grunn til å kjøpe det for 859 eller1599 på trenergi.no når en kan få akkurat samme boksene for 599 og 1049 med gratis frakt hos gymgr.... med kjøpt for over 500 :thumbsup:

Eller jeg kan kjøpe det her for under 300kr for 2,27 kg ;):p Da må jeg bare se på bagasjeplass først. Men takk for svar alle sammen :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...