Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har akkurat begynt med styrke trening, men er slettes ikke fornøyd med rompa mi:p Så da lurer jeg på om det er noen øvelser som er spesielt bra for nederste del på rompa, den andre delen er så der men lettere å trene;) Det henger nesten der nede:blush: Tar imot alle råd som kommer med åpne armer:)

Utfall og dype knebøy med manualer begge to:)

Utfall og dype knebøy med manualer begge to:)

Ja det skal jeg prøve å legge inn i programmet mitt, prøver å få det til uten manualer når jeg ikke er på spenst tt. Men tror jeg merker at det skjer noe med kroppen min allerde, men det kan være innbildning;)

i dag sto jeg opp 0540 og reiste på spenst tt, for å trene :) Det ble omtrent den samme økta som jeg hadde på mandag men i dag klarte jeg 10 * 78,5 :p Ellers så tror jeg det ble ca likt på de andre øvelsene:) Men ha egentlig lyst på både bygge muskler og gå ned litt, slik med en gang vet dere hehe:phadde vært så morsomt å sett litt muskler:)tar gjerne imot tips om hvordan jeg skal legge opp dagen med mat , ja rett og slett en plan? Noen ideer?

Annonse

i dag sto jeg opp 0540 og reiste på spenst tt, for å trene :) Det ble omtrent den samme økta som jeg hadde på mandag men i dag klarte jeg 10 * 78,5 :p Ellers så tror jeg det ble ca likt på de andre øvelsene:) Men ha egentlig lyst på både bygge muskler og gå ned litt, slik med en gang vet dere hehe:phadde vært så morsomt å sett litt muskler:)tar gjerne imot tips om hvordan jeg skal legge opp dagen med mat , ja rett og slett en plan? Noen ideer?

Lag heller en egen tråd med en tittel som passer til det du lurer på :)

Mye lettere å få svar om du oppretter en ny tråd :)

markløft med strake bein

bulgarsk split squat

knebøy, dype skikkelige ass to the grass knebøy

good mornings

alle de som bein/rumpe trening i splitt programm 2 ganger uka

3-5 sett 8-12 reps

velg belastning iforhold til at du skal klare nok reps med den, men så tungt som f. eks 8 reps tillater

trener du full kropp, så prøver du deg frem...klarer du alle øvelsene så gjør det, men 2 øvelser fullført 100% er bedre enn 4 øvelser fullført 50-60-70-80%....så lenge du klarer å ta reppsene og setta så er det ingenting som nekter deg å ta alle disse øvelsene etter hverandre.

repeat, repeat, repeat, admire results, done.

Lag heller en egen tråd med en tittel som passer til det du lurer på :)

Mye lettere å få svar om du oppretter en ny tråd :)

Takk for svaret så da må jeg legge ut en tråd ang , kosthold og muskelvekst? Tester det ut jeg:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...