Gå til innhold

Verovirre`s treningsprogram


verovirre

Anbefalte innlegg

Jeg poster styrkeøvelsene mine så kanskje jeg får litt tips og vink videre på veien. Mitt utgangspunkt er 174 cm høy og 69 kilo og utbrent pga stress. Dette gjør at jeg blir sengeliggende i 3 dager dersom jeg drar på spinning en time eller pusher meg selv på tredemølla en times tid. Før syklet jeg timils terrengsturer så det er en stor overgang å måtte begrense aktivitetene. Så jeg må være lur, for jeg elsker å trene. Energi må bygges opp. Jeg har funnet ut at styrketrening ikke påvirker energien min på samme måte som kardio, så jeg er mest i vektrommet. Målet mitt er videre vektnedgang til jeg er mellom 62 og 65 kg med muskler, fordi det er da jeg trives best.Gikk opp 15 kg da jeg kollapset som førte til null aktivitet og fortsatt et behov for mat. Ps. jeg går halvannen til to timer fordelt på morgentur og kveldstur med hunden min hver dag.

Jeg starter treningsøkta med 4x4 intervaller på tredemølla.3 min gange og 4 min løping i 10 km/t.

Rygghev 3 sett x 8 rep med 5 kg vekt jeg holder foran.

Benkpress 3x8 20 kg

Knebøy 3x8 med 30 kg

Utfall 3x8 med 25 kg

Flyes flatbenk 3x8 5 kgs manualer i supersett med:

Kabel cross over 3x8 15 kg ( digger dette supersettet)

Kabel rope rear delt row 3x8 30kg( vet ikke hva denne heter på norsk)

Liggende triceps extention 3x8 10kg

Biceps curl 3x8 12 kg

Redcord hofte fleksjon 3x6 ( står i planke og løfter rumpe opp og knærne under kroppen) svir i magen

Redcord superman( fremoverlening) 3 x 3

Med noen få variasjoner det slik jeg trener, alle tips og råd mottas med takk.

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...