Gå til innhold

Kobberspiral og vektnedgang


kress

Anbefalte innlegg

Flere enn bare meg som sliter med å gå ned i kg og har kobberspiral? Slo meg plutselig her i går. Dette er første gang siden jeg satt den i at jeg prøver å få bort noen kg. Men strever som F... nå uten og merke noe forskjell.. I går hadde jeg gått ned litt, i dag verktøkning på 1 kg. Og jeg går på psmf diett på 3.dagen.. Forstår ingenting:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flere enn bare meg som sliter med å gå ned i kg og har kobberspiral? Slo meg plutselig her i går. Dette er første gang siden jeg satt den i at jeg prøver å få bort noen kg. Men strever som F... nå uten og merke noe forskjell.. I går hadde jeg gått ned litt, i dag verktøkning på 1 kg. Og jeg går på psmf diett på 3.dagen.. Forstår ingenting:/

Det er ikke uvanlig at kroppen trekker til seg og holder mye vann på ekstremdietter. Den egentlige effekten av en PSMF diett vill en ofte ikke se før en er ferdig og har hatt oppkarbing + litt vedlikehold

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener jeg har lest at man skulle kunne se forandring allerede di første dagene. Kan ikke si jeg gjør det akkurat. Kjenner det plager meg litt at jeg ikke ser forandringer når jeg går rundt sulten hele tiden. Derfor tenkte jeg at det kanskje var hormonene i kroppen. Men får vente å høre om noen jenter har samme problem:) takk for feedback!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg byttet min hormonspiral forrige uke med kobber da det jeg ikke tåler hormontilsetningen av den. Med hormonspiralen så gikk jeg opp og vekten stangnerte til tross for trening og sunt kosthold. Jeg er på min 4. dag av PSMF og er spent på hvordan dette går. Jeg har ikke veid meg, men merker at buksa er litt slækkere, er positiv til denne forandringen :) Ha tålmodighet, du ser nok snart froandringer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...