Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lan er gøy det, må bare spise nok, for søvn blir det dårlig med. Sitter ofte oppe til fuglene synger å sover til 4-5,

Er bosatt på bøverbru :)

Var endel turer på kiosken der i sommer\høst og spiste burgere! :p bodde på reinsvoll nesten hele 2011..

Var endel turer på kiosken der i sommer\høst og spiste burgere! :p bodde på reinsvoll nesten hele 2011..

Kiosken er bøverbrus navle! Er der ikke så ofte selv, men du har nok sett anders et par ganger, hehe. Når jeg først er der er det for å samle gutta før vi finner på noe :)

Annonse

Reker er alt for godt! Om det er noe bra eller ikke har jeg aldri tenkt på, kanskje noen her kan hjelpe meg?

Jeg tolker "bra" som at du lurer på om reker er sunt eller ei. Svaret er helt klart JA! Reker inneholder stort sett proteiner (ca. 16%) og det lille fettet som finnes i reker inneholder også sunne omega-3-fettsyrer...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...