Gå til innhold

Tips til å bryte stagneringen?


Anbefalte innlegg

Nå har jeg veid d samme i 6 mndr snart...ingenting hjelper for å gå ned..mer trening,mindre trening,,mer mat,mindre mat,mer styrke,mer cardio...ja...u name it...værste platået ever dette..gikk ned 8 kg ettr fødsel og står der enda...hva kan jeg gjøre? Pøser på med proteiner så mye jeg greier,vet jeg må få i meg mer,drikker masse vann,trener mye styrke og cardio,har hviledager,akkurat hatt med en hvileuke faktisk..såh...gode tips til ¨å kanskje kickstarte kroppen litt her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De fleste spiser mer enn de faktisk tror. Og trener ikke så hardt som de skulle ønske/tror.

Har du skrivd ned alt du spiser på en vanlig dag? Og da mener jeg alt. Alt fra smøret du steker maten i til melken du drikker osv.

Om dette er i orden så aner jeg ikke da jeg har samme problemet selv. Spiser sunt og lite,trener en del,men vekta står bom stille.

Håper mer rutinerte folk kan svare her for å hjelpe oss begge :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier jo ikke hva som er målet ditt. Skal du ned i vekt? Opp i vekt? Løpe fortere? Løpe lengre? Løft tyngre? Løfte flere repetisjoner? Hvor lenge har du trent det du gjør?

Mitt første tips pleier å være: Ta deg en uke pause om du har trent i mer enn 6 måneder og stagnerer. På den uken kan du gå over kosten din og forsikre deg om at du spiser nok ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier jo ikke hva som er målet ditt. Skal du ned i vekt? Opp i vekt? Løpe fortere? Løpe lengre? Løft tyngre? Løfte flere repetisjoner? Hvor lenge har du trent det du gjør?

Mitt første tips pleier å være: Ta deg en uke pause om du har trent i mer enn 6 måneder og stagnerer. På den uken kan du gå over kosten din og forsikre deg om at du spiser nok ;)

Hun skal ned i vekt, hun skreiv om det i en annen tråd. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skal ned i vekt, hun skreiv om det i en annen tråd. :)

Hjelper meg lite, siden jeg ikke lese (eller memorerer) alle tråder :p

Men da står fremdeles det jeg sa over. En ukes pause der man går over inntaket sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...