Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå har jeg veid d samme i 6 mndr snart...ingenting hjelper for å gå ned..mer trening,mindre trening,,mer mat,mindre mat,mer styrke,mer cardio...ja...u name it...værste platået ever dette..gikk ned 8 kg ettr fødsel og står der enda...hva kan jeg gjøre? Pøser på med proteiner så mye jeg greier,vet jeg må få i meg mer,drikker masse vann,trener mye styrke og cardio,har hviledager,akkurat hatt med en hvileuke faktisk..såh...gode tips til ¨å kanskje kickstarte kroppen litt her?

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/3952-tips-til-%C3%A5-bryte-stagneringen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

De fleste spiser mer enn de faktisk tror. Og trener ikke så hardt som de skulle ønske/tror.

Har du skrivd ned alt du spiser på en vanlig dag? Og da mener jeg alt. Alt fra smøret du steker maten i til melken du drikker osv.

Om dette er i orden så aner jeg ikke da jeg har samme problemet selv. Spiser sunt og lite,trener en del,men vekta står bom stille.

Håper mer rutinerte folk kan svare her for å hjelpe oss begge :p

Du sier jo ikke hva som er målet ditt. Skal du ned i vekt? Opp i vekt? Løpe fortere? Løpe lengre? Løft tyngre? Løfte flere repetisjoner? Hvor lenge har du trent det du gjør?

Mitt første tips pleier å være: Ta deg en uke pause om du har trent i mer enn 6 måneder og stagnerer. På den uken kan du gå over kosten din og forsikre deg om at du spiser nok ;)

Du sier jo ikke hva som er målet ditt. Skal du ned i vekt? Opp i vekt? Løpe fortere? Løpe lengre? Løft tyngre? Løfte flere repetisjoner? Hvor lenge har du trent det du gjør?

Mitt første tips pleier å være: Ta deg en uke pause om du har trent i mer enn 6 måneder og stagnerer. På den uken kan du gå over kosten din og forsikre deg om at du spiser nok ;)

Hun skal ned i vekt, hun skreiv om det i en annen tråd. :)

Annonse

Du sier jo at du har prøvd det meste så da ville jeg tatt en titt på kostholdet og treningen din først :) Bruker du målebånd forresten?

<js målebåndet er bra:) Like smal som da jeg veide 20 kg mindre,bare pga all treninga,så nå må bare vekta følge etter:))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...