Marie Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Hei:) Har lest masse i denne bloggen nå og det virker som det er så utrolig mange flinke folk her med massevis av peiling, og jeg lurte på om en av dere flinkiser hadde giddet og gitt meg ett oppsett på en brukbar 3-splitt? (jada, jeg vet at jeg kan google det og finne selv, meneeh, er jo så mye greiere å få det rett i fanget hvis noen har ork:) Har trent en to-splitt nå i fire uker hvor jeg har trent annenhver dag, men kunne gjerne tenke meg å holde meg til tre ganger i uken. Det skal nevnes at jeg ikke kan ha noe særlig fokus på bryst fordi jeg fikk en voldsom senestrekk i brystet etter jeg overdrev litt med dips for to uker siden, og det gjør dessverre fortsatt litt vondt, men er på bedringens vei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benedicte Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Hvis du skal trene 3 ganger i uken ville jeg anbefalt et helkroppsprogram Cheesecake 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marie Skrevet 23. september 2011 Forfatter Del Skrevet 23. september 2011 ok,takk:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benedicte Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Og hvis du vil ha forslag til 3dagers helkroppsprogram kan jeg anbefale RYP! (www.tn.no/ryp) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marie Skrevet 24. september 2011 Forfatter Del Skrevet 24. september 2011 Tusen takk for tips. Har lest masse om RYP nå, så får vi om det er noe for meg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Treningsglad jente! Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Dag 1: Bryst, triceps og skuldre, Benkpress, Skråbenk, Smal benkpress, Dips, Arnold press, Sidehev. Dag 2: Bein/legger: Knebøy, Beinpress, Bulgarske utfall, Strake mark, Leggcurl, Legger. Dag 3: rygg/biceps: Markløft, Chins, Stående/sittende roing, Bicepscurl. Dag 1, 2 og 3 kjører jeg 6-8rep. X 3 set. 4 set på base øvelsene. Dag4: hvile. Dag5: samme som dag 1: Bryst/triceps/skuldre. Dag6: samme som dag 2: Bein/legger. Dag7: samme som dag 3: Rygg/ biceps. Dag 5, 6 og 7 kjører j 12-15rep x 3 set. Dag8: fri. Sånn kjører j hver uke. Får da kjørt igjennom hele kroppen 2 ganger per uke. Der j har 3 dager som trenes tungt med færre rep, og 3 dager litt lettere med flere rep. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marie Skrevet 20. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2011 Dag 1: Bryst, triceps og skuldre, Benkpress, Skråbenk, Smal benkpress, Dips, Arnold press, Sidehev. Dag 2: Bein/legger: Knebøy, Beinpress, Bulgarske utfall, Strake mark, Leggcurl, Legger. Dag 3: rygg/biceps: Markløft, Chins, Stående/sittende roing, Bicepscurl. Dag 1, 2 og 3 kjører jeg 6-8rep. X 3 set. 4 set på base øvelsene. Dag4: hvile. Dag5: samme som dag 1: Bryst/triceps/skuldre. Dag6: samme som dag 2: Bein/legger. Dag7: samme som dag 3: Rygg/ biceps. Dag 5, 6 og 7 kjører j 12-15rep x 3 set. Dag8: fri. Sånn kjører j hver uke. Får da kjørt igjennom hele kroppen 2 ganger per uke. Der j har 3 dager som trenes tungt med færre rep, og 3 dager litt lettere med flere rep. Takk for tips! supert med litt inspirasjon:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Treningsglad jente! Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CaraMella Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 virket som ett flott program:D hvorda kjører du reps/set, periodisering? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Treningsglad jente! Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Dag 1-3 kjører j 5-8rep x 3set. (4/5 set på base øvelsene). Dag 5-7 kjører j lettere vekter: 12-15rep x 3 set. Har økt mye i styrken ved å kjøre sånn :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.