Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Trenger nødvendigvis ikke å velge av de dyrere pulverene hvis du finner et rimelig som du syns smaker bra og løser seg greit opp.

Kvalitetsforskjellen er ikke så stor.

Denne smaker godt, er rimelig og løser seg opp på 3 rist:

http://www.norkost.no/activate_whey_proteinpulver_3000g_jordbar/P_604

Trenger nødvendigvis ikke å velge av de dyrere pulverene hvis du finner et rimelig som du syns smaker bra og løser seg greit opp.

Kvalitetsforskjellen er ikke så stor.

Denne smaker godt, er rimelig og løser seg opp på 3 rist:

http://www.norkost.no/activate_whey_proteinpulver_3000g_jordbar/P_604

..Whey, casein, egg, soya, storfe/kjøtt/biff. 50:50 whey:casein ratio etc..

Annonse

Tenkte jeg kunne stille et spm i innlegget ditt selv om det er din tråd :) Jeg skulle ha kjøpt proteinpulver men jeg vil ha nøytral? smak slik at jeg kan ha det i bakst og heller tilsette steviadråper om det er shake ? Er dette helt på jordet eller ? :blush:

Tenkte jeg kunne stille et spm i innlegget ditt selv om det er din tråd :) Jeg skulle ha kjøpt proteinpulver men jeg vil ha nøytral? smak slik at jeg kan ha det i bakst og heller tilsette steviadråper om det er shake ? Er dette helt på jordet eller ? :blush:

Jeg tror ikke helt du er på jordet nei, Det høres ganske lurt ut. Bake pro av dalblad kan du sjekke ut :)

Eg må sei meg enig med Platon her. Proteinet til Norkost er det beste eg har smakt og det er ikkje naudsynt å spandere på seg det dyreste. Det meste fungerer.

Det meste fungerer, Men man vil jo gjerne gjøre noe mer en bare og fungere ..

Annonse

Du ville ikke drukket den mseather ? Det betyr at jeg trenger to alså ? Et til baking og en til shake ?

Nei ville ikke laget shake av bakeprotein.. Den har en litt annerledes konsistens, ser for meg at det smaker møkk + klumper. Men grunnen til at jeg bruker bakeprotein i f.eks pizzabunn, muffins, pannekaker etc er fordi bakeproteinet skal tåle mye mer varme enn vanlig proteinpulver. Så du trenger nok 2 :) lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...