Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet
  "Eilin skrev:
Jeg ville anbefalt proteinpulverene fra Norkost.no! De er helt unike på smak:D

Når det gjelder kvalitet, Er det noen forskjell på myprotein(myrevolution.no) og Activate elite gold? Smak har ikke noe og si.

Annonse

Skrevet

Tenkte jeg kunne stille et spm i innlegget ditt selv om det er din tråd :) Jeg skulle ha kjøpt proteinpulver men jeg vil ha nøytral? smak slik at jeg kan ha det i bakst og heller tilsette steviadråper om det er shake ? Er dette helt på jordet eller ? :blush:

Skrevet
  "Tilateq skrev:
Tenkte jeg kunne stille et spm i innlegget ditt selv om det er din tråd :) Jeg skulle ha kjøpt proteinpulver men jeg vil ha nøytral? smak slik at jeg kan ha det i bakst og heller tilsette steviadråper om det er shake ? Er dette helt på jordet eller ? :blush:

Jeg tror ikke helt du er på jordet nei, Det høres ganske lurt ut. Bake pro av dalblad kan du sjekke ut :)

"Tuba skrev:
Eg må sei meg enig med Platon her. Proteinet til Norkost er det beste eg har smakt og det er ikkje naudsynt å spandere på seg det dyreste. Det meste fungerer.

Det meste fungerer, Men man vil jo gjerne gjøre noe mer en bare og fungere ..

Skrevet
  "morten skrev:
Jeg tror ikke helt du er på jordet nei, Det høres ganske lurt ut. Bake pro av dalblad kan du sjekke ut :)

Det meste fungerer, Men man vil jo gjerne gjøre noe mer en bare og fungere ..

Kva håper du å få ut av proteinpulver?

Skrevet

Proteinpilver uten smak er ikkje lett å få ned. Men som sagt, norkost har nokre sorter som renner fint ned. Eg vil tørre å påstå at dei er best på smak, ihvertfall blandt dei eg har prøvd.

Annonse

Skrevet
  "Tilateq skrev:
Du ville ikke drukket den mseather ? Det betyr at jeg trenger to alså ? Et til baking og en til shake ?

Nei ville ikke laget shake av bakeprotein.. Den har en litt annerledes konsistens, ser for meg at det smaker møkk + klumper. Men grunnen til at jeg bruker bakeprotein i f.eks pizzabunn, muffins, pannekaker etc er fordi bakeproteinet skal tåle mye mer varme enn vanlig proteinpulver. Så du trenger nok 2 :) lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...