Gå til innhold

Korsrygg, abs


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan forsovidt nevne at jeg slite stort med avanserte øvelser på mage korsrygg dager jeg kjører tung markløft og/eller knebøy. Rettelse: det er for meg helt umulig.

For å svare på spm ditt, så kommer det i aller høyeste grad ann på hvilken øvelser du setter sammen.

Hva er målet ditt? Mtp på trening av krorsygg og mage-core?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan forsovidt nevne at jeg slite stort med avanserte øvelser på mage korsrygg dager jeg kjører tung markløft og/eller knebøy. Rettelse: det er for meg helt umulig.

For å svare på spm ditt, så kommer det i aller høyeste grad ann på hvilken øvelser du setter sammen.

Hva er målet ditt? Mtp på trening av krorsygg og mage-core?

Netopp startet diett og hardere treningsregime, og har fremdeles litt lovehandles så målet er og få fjernet disse samtidig som midjen blir litt mer proporsjonal med overkroppen da jeg har vesentlig mer muskulatur i øvre overkropp. Liker å kjøre antagonister på armer bein, men om dette også vil fungere på korsrygg og magemuskulatur. Har kjørt en del strake mark og sittende roing men føler ikke helt det har gitt meg de store resultatene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...