Gå til innhold

Anbefaling - drikk under trening


Kardola

Anbefalte innlegg

Noen som har tips til drikk under trening som kan hjelpe litt på energien? Har fått et tips om denne, som visstnok skal fungere bra, men tar gjerne i mot andre anbefalinger også, da jeg ikke har så veeeldig peiling. Eneste jeg har skjønt er at mange av disse typiske "sportsdrikkene" ofte inneholder veldig mye sukker og ikke er nødvendige med mindre man skal trene i timesvis.

Jeg trener normalt 1,5t ca.

https://www.nortix.no/products/lifewell-bcaa-tropical-mango-400g

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bortsett fra koffein tror jeg ikke det finnes noe du kan drikke ut over vann som har en dokumenterbar effekt på treningen din. En ting du bør være obs på er at hvis du svetter mye (og dermed drikker mye) bør du ha litt salt i det du drikker, ellers herjer du med elektrolyttbalansen din.

Det koker ned til hva du føler deg best med. Jeg kjenner ikke produktet du linket til, men til den prisen får jeg litt sånn "dyrt og unødvendig"-vibber av det. Men liker du smaken, har penger og placeboeffekten gir deg kicket du trenger – kjør på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...