Gå til innhold

Økende effekt av blåmerker pga dårlig mat/kosthold/trening/ned i vekt?


LarsErik

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4 timer siden, Superspurv skrev:

Gi meg navn og adresse så skal jeg ringe lege for deg. Dette høres farlig ut.

Kjipt at hver gang du har "store planer" for å få verdens beste fysikk, ender det opp motsatt hver gang (: Lykke til.

 

Forresten, det er ikke noe sammenheng mellom diett og blåmerker. Sorry.

Hahahahahaha, fy faen hvilken container du er. Wannabe fitnessguru.

"Det er ikke sammenheng mellom blåmerker og diett" - hilsen en sofaekspert. Men en lege skal jeg ikke stole på, de som sier det er en sammenheng, jævla troll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.10.2017 den 17.04, LarsErik skrev:

Hahahahahaha, fy faen hvilken container du er. Wannabe fitnessguru.

"Det er ikke sammenheng mellom blåmerker og diett" - hilsen en sofaekspert. Men en lege skal jeg ikke stole på, de som sier det er en sammenheng, jævla troll.

Men fortsatt ser jeg uendelig mye bedre enn deg ut. Og uansett hvor hardt du prøver så klarer du aldri å komme deg av flekken.
 

- Hilsen en sofagris trollgutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Northsteel skrev:

Jeg gidder ikke engang å lese dette. Hvor lite proteiner er for lite?

Samtlige i familien min har en elendig diett og klarer kanskje å oppnå 0,5g proteiner per kilo kroppsvekt i beste tilfelle. Dvs at de spiser kanskje 30-40g proteiner ila en dag.

Jeg har aldri sett noen av de fått blåmerker ut av det blå ila det 25 åra jeg har levd.

Og dette kan umulig gjelde trådstarter også. Han tror ikke at 2g proteiner per kilo kroppsvekt er nok, så han spiser tydeligvis mer. Ellers så juger han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, Superspurv skrev:

Men fortsatt ser jeg uendelig mye bedre enn deg ut. Og uansett hvor hardt du prøver så klarer du aldri å komme deg av flekken.
 

- Hilsen en sofagris trollgutt.

Med tanke på hva du har liret av deg her inne, mtp på råd osv, så blir jeg svært overasket om du er noe mer enn en wannabe fitnessguru på 25 år, som ser litt for mye på bodybuildere på YT. Søppel fra a til å.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Superspurv skrev:

Jeg gidder ikke engang å lese dette. Hvor lite proteiner er for lite?

Samtlige i familien min har en elendig diett og klarer kanskje å oppnå 0,5g proteiner per kilo kroppsvekt i beste tilfelle. Dvs at de spiser kanskje 30-40g proteiner ila en dag.

Jeg har aldri sett noen av de fått blåmerker ut av det blå ila det 25 åra jeg har levd.

Og dette kan umulig gjelde trådstarter også. Han tror ikke at 2g proteiner per kilo kroppsvekt er nok, så han spiser tydeligvis mer. Ellers så juger han.

Du trenger ikke være rakettforsker for å forstå at dårlig diett/lite mat, kan gi utslag på proteiner.

Men du vet sikkert best, du har vel medisinsk utdanning og har nok kompetanse til å svare på dette. Nok et søppelsvar fra deg der altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri sagt at jeg er noe fitnessguru. Den tittelen ga du meg, så takk for det :)

Forresten, det er kjedelig å "diskutere" med deg. Nå har vi endt opp som to drittunger som bare hyler og skriker til hverandre.


Men jeg gir deg en utfordring m8, hvis du tar et fullkroppsbilde av deg selv nå og legger ut, kan jeg gjøre det samme, også kan fitnessbloggen rate oss hvem som ser best ut :)

Avventer svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.10.2017 den 14.59, LarsErik skrev:

Du trenger ikke være rakettforsker for å forstå at dårlig diett/lite mat, kan gi utslag på proteiner.

Men du vet sikkert best, du har vel medisinsk utdanning og har nok kompetanse til å svare på dette. Nok et søppelsvar fra deg der altså.

Du tror 2g pr kg kroppsvekt er for lite og spiser mer og tror du får blåmerker fordi det fortsatt er for lite? Hahaha... Rart ikke flertallet av Norges befolkning ikke går rundt med blåmerker.

Hvor lenge har du holdt på med tøvet ditt nå? Du er fitnessbloggens Jason Genova. Alt du kommer med er bare sprøyt. Gi opp, finn deg noe annet å gjøre. Drit i diett og trening, du kommer aldri til å bli sterk eller se trent ut. Finn deg en hobby du liker å holde på med som du mestrer. Du har åpenbart ikke vett nok til å følge et enkelt opplegg over en viss tid uansett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...