Gå til innhold

Hjelp - PSMF - Pescetarianere??


Anbefalte innlegg

Hei! 
Er overvektig og trenger en kickstart! Vurderer å begynne på psmf dietten, men trenger hjelp til matoppsett. Er Pescetarianer (spiser fisk og egg) og ser det er mye kyllingfilet osv i dietten, men hva kan jeg bytte kjøttet ut med? Kan eg bruke kylling-look alike?
Og så lurer eg på ang treningen. Må gå til og fra jobb (25 min hver vei) er det innafor med styrketrening i tillegg? 

Håper på svar! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Torsk torsk torsk :)

Torsk er enda magrere enn kyllling og har like mye proteiner. Det er egentlig et bedre valg en kylling, men det er ikke så mange som liker det ;)

Du MÅ kjøre styrketrening på psmf for å hindre tap av muskelmasse. Gåing i tillegg er bare fint, for da motvirker du den naturlige reaksjonen å sette seg ned i sofaen når man er på underskudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...