Sportyspice33 Skrevet 19. april 2017 Del Skrevet 19. april 2017 Hei! Jeg er en idrettsutøver som prøver å gå ned i fettprosent og samtidig øke muskelmasse. Jeg har i det siste begynt å spise en god del proteiner, og kuttet sakte men sikkert ut sukker og en god del karbohydratkilder (brød, ris og pasta). Jeg har gått over til grønnsaker i stedet for ris osv.. Men for å bli mett av måltidene har jeg tilsatt mer protein. Nå lurer jeg på om det er mulig å få i seg for mye proteiner?? Legger ved et eksempel på hva jeg vanligvis spiser i løpet av en dag, hvis det kan beskrive mer Før trening: Havregrøt og chiafrø med melk. Etter trening: To sport+ knekkebrød med mager skinke ost og skinke + et beger skyr og gulerøtter. Lunsj: Kylling og grønnsaker. Før trening: Cottage cheese med bær. Etter trening: Proteinshake, omelett og avokado. Setter pris på alle svar!!:)) Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/36727-for-mye-proteiner/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.