GĂ„ til innhold

Anbefalte innlegg

Etter Ă„ ha vĂŠrt syk noen dager, sĂ„ startet jeg endelig pĂ„ igjen med trening idag...Var fantastisk deilig, men allikevel sinnsykt tungt Ă„ begynne igjenđŸ˜„Â 

Noen tips om hvordan man bÞr begynne pÄ igjen, etter Ä ha vÊrt syk? 

Bare Ä kjÞre pÄ? Eller kjÞre rolig de fÞrste dagene?

😁😁Snapchat-238793573.thumb.jpg.942318846b284dcc4df77e84ee6333e7.jpg

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/36667-tilbake-i-trening%F0%9F%98%81/
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

SpÞrs hvor lenge du har vÊrt ute av gamet. Men vil anbefale deg Ä kjÞre baselÞftene 3 x pr. uke. Typ benk, mark og bÞy 3 x pr. uke hvor du starter pÄ en vekt du klarer uten problem. SÄ Þker du med 2.5kg hver Þkt. 

• 5 mĂ„neder senere...
PĂ„ 6.4.2017 den 16.07, Marcus Halberstram skrev:

Jeg var litt forkjÞla i gÄr og fikk ikke trent. Har noen tips til hvordan jeg kan starte pÄ igjen i morra?

NĂ„r jeg har vĂŠrt syk....
...Og skal pÄ trening igjen, sÄ sÞrger jeg for at kostholde,formen og energien er pÄ plass. Er ikke vits Ä dra pÄ trening om kroppen ikke har fÄtt hentet seg inn og ikke er i sitt beste ess. Og da kjÞrer jeg normal rute der hvor jeg startet/slapp fra sist pÄ plana. Men det kan hende jeg mÄ gÄ ned 1-2-3kg pÄ enkelte Þvelser for Ä gjennomfÞre dem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn pĂ„ siden automatisk.   Vis som en ordinĂŠr lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   TĂžm tekstverktĂžy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...