Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Etter å ha vært syk noen dager, så startet jeg endelig på igjen med trening idag...Var fantastisk deilig, men allikevel sinnsykt tungt å begynne igjen😥 

Noen tips om hvordan man bør begynne på igjen, etter å ha vært syk? 

Bare å kjøre på? Eller kjøre rolig de første dagene?

😁😁Snapchat-238793573.thumb.jpg.942318846b284dcc4df77e84ee6333e7.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spørs hvor lenge du har vært ute av gamet. Men vil anbefale deg å kjøre baseløftene 3 x pr. uke. Typ benk, mark og bøy 3 x pr. uke hvor du starter på en vekt du klarer uten problem. Så øker du med 2.5kg hver økt. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
På 6.4.2017 den 16.07, Marcus Halberstram skrev:

Jeg var litt forkjøla i går og fikk ikke trent. Har noen tips til hvordan jeg kan starte på igjen i morra?

Når jeg har vært syk....
...Og skal på trening igjen, så sørger jeg for at kostholde,formen og energien er på plass. Er ikke vits å dra på trening om kroppen ikke har fått hentet seg inn og ikke er i sitt beste ess. Og da kjører jeg normal rute der hvor jeg startet/slapp fra sist på plana. Men det kan hende jeg må gå ned 1-2-3kg på enkelte øvelser for å gjennomføre dem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

×

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her