Frankeladden Skrevet 5. april 2017 Skrevet 5. april 2017 Etter Ă„ ha vĂŠrt syk noen dager, sĂ„ startet jeg endelig pĂ„ igjen med trening idag...Var fantastisk deilig, men allikevel sinnsykt tungt Ă„ begynne igjenđ„ Noen tips om hvordan man bĂžr begynne pĂ„ igjen, etter Ă„ ha vĂŠrt syk? Bare Ă„ kjĂžre pĂ„? Eller kjĂžre rolig de fĂžrste dagene? đđ Siter
playfair90 Skrevet 6. april 2017 Skrevet 6. april 2017 SpÞrs hvor lenge du har vÊrt ute av gamet. Men vil anbefale deg Ä kjÞre baselÞftene 3 x pr. uke. Typ benk, mark og bÞy 3 x pr. uke hvor du starter pÄ en vekt du klarer uten problem. SÄ Þker du med 2.5kg hver Þkt. Siter
Superspurv Skrevet 6. april 2017 Skrevet 6. april 2017 Hvis du har bare vÊrt borte fra trening i noen dager pga sykdom kan du helt fint gÄ tilbake der du var. Siter
Marcus Halberstram Skrevet 6. april 2017 Skrevet 6. april 2017 Jeg var litt forkjÞla i gÄr og fikk ikke trent. Har noen tips til hvordan jeg kan starte pÄ igjen i morra? rudboy og getsome 2 Siter
trumfen Skrevet 16. september 2017 Skrevet 16. september 2017 PÄ 6.4.2017 den 16.07, Marcus Halberstram skrev: Jeg var litt forkjÞla i gÄr og fikk ikke trent. Har noen tips til hvordan jeg kan starte pÄ igjen i morra? NÄr jeg har vÊrt syk.... ...Og skal pÄ trening igjen, sÄ sÞrger jeg for at kostholde,formen og energien er pÄ plass. Er ikke vits Ä dra pÄ trening om kroppen ikke har fÄtt hentet seg inn og ikke er i sitt beste ess. Og da kjÞrer jeg normal rute der hvor jeg startet/slapp fra sist pÄ plana. Men det kan hende jeg mÄ gÄ ned 1-2-3kg pÄ enkelte Þvelser for Ä gjennomfÞre dem. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.