Gå til innhold

trumfen

Medlemmer
  • Innholdsteller

    10
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om trumfen

  • Rang
    Nykommer

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Hei Jeg bruker ca 4 tusn i mat i mnd. Her tør jeg ikke å skrive noe eksakt. Men, tror jeg bruker rundt den summen der. Men skal jeg være ærlig så følger jeg godt med på tilbud på fisk/kjøtt.
  2. Den e god Fikk en litt annen vinkel når du skrev se på måned-til-måned Takk for svar!
  3. Så du mener det er bare å kjøre på med en knallhard økt og deretter reise ut samme kvelden? Kan si jeg har vært ute 3 ganger i år. Men frister ikke, mer for venner sin skyld. Men poenget mitt er at... Du forgifter jo kroppen å bryt den ned med alkohol, er det så lurt å ta en knallhard økt samme dagen og bryte musklene skikkelig ned?
  4. trumfen

    Mitt kostholdplan

    Heisann! Her har dere en oversikt over mitt kosthold som jeg kjører pr.dag i dag. 3250kcal. Jeg synes dette funger veldig bra, og har veldig god effekt Nå tenker jeg ikke over at jeg følger en plan lenger, nå har det blitt en livsstil Men har dere noen forslag, så gjerne kom med det Måle mitt med dette er å bygge, men samt beholde bitte litt av den "fine forma" noe vi kaller "LeanGain" i dag ....Siden sommeren er over så grubler jeg litt på og øke til 4000kcal for dagen. Å heller gå ned att over jul (Dette er en skreddersydd plan på hvordan jeg lever livet, jobber osv.) Frokost
  5. Hva er folkes mening om en trener på lørdags morgen og deretter skal f.eks i 30års dag på kvelden? Hva er det en burde gjøre? Burde en trene i det hele tatt? Istede for å ta en knallhard økt der hvor du kjører på, så kjører jeg en lett økt med baseøvelser. Så det ikke blir så forferdelig påkjenning på kroppen når kvelden kommer og øl blir inntatt. Jeg tenker litt slik: Det er ikke nødvendig å bryte ned "veldig" mye når en skal "forgifte" kroppen og kroppen skal få sin restitusjon etter treninga og festen. Bedre med ei lett økt en ingenting. Det er sånn jeg gjør det, vet ikke om det er
  6. Når jeg har vært syk.... ...Og skal på trening igjen, så sørger jeg for at kostholde,formen og energien er på plass. Er ikke vits å dra på trening om kroppen ikke har fått hentet seg inn og ikke er i sitt beste ess. Og da kjører jeg normal rute der hvor jeg startet/slapp fra sist på plana. Men det kan hende jeg må gå ned 1-2-3kg på enkelte øvelser for å gjennomføre dem.
  7. Kunne du definert litt mer hvorfor det kan føre til skade og omfanget?
  8. Hehe! Tenkte mer på kvaliteten på merket. Lite ute etter klær som tåler mer en 2 vask uten at den forandrer fasong. Craft er definitivt en favoritt. Men, tenkte kanskje noen andre visste om like brukbare kle som ikke koster skjorta
  9. Noen som har erfaring med klesmerket GymShark?
  10. trumfen

    Markløft

    Heisann! Jeg har et spm ang markløft. Når en trener markløft så strekke en heile ryggen ut bakover når en løfter. Som på dette bildet her: http://d3w5369ycki0q.cloudfront.net/wp-content/uploads/2014/12/gripstrength-640x373.jpg Jeg trener slik, det er ikke noe problem med det. Men hvorfor går en så langt bak? Jeg får ofte stilt det spørsmålet om hvorfor jeg gjør dette. Jeg har sett mange fitness utøvere som gjør det, derfor gjør jeg også det. Har ikke noe grunn på hvorfor...
×
×
  • Opprett ny...