Gå til innhold

Nybegynner som trenger råd! :)


Effy

Anbefalte innlegg

Hei!

Tenkte å lage en tråd for å få litt råd ang kostholdet mitt og ha en tråd der andre nybegynnere kan stille masse spørsmål!

Litt kort info om meg selv, 167 cm over bakken, 62 kg og 20 år gammel. Har hatt bulimi i 6 år der vekten har vært oppe i 81 og nede i 49, så store variasjoner, men kroppen min liker seg på 62-63 har jeg funnet ut. Det er helt ok, men ikke det å se ut som jeg gjør, så har begynt å trene styrketrening 4 dager i uka pluss 1-2 økter kardio. Spiser endelig så og si normalt, men er fortsatt veldig usikker, så tenkte å skrive opp her hva spiser sånn ca i løpet av en uke!

Frokost: 1,5 dl havregryn m 1 dl vann og 1 dl melk + rosiner, sukrin og kanel

Lunsj: varierer en del, men består som regel av enten: Omelett av to egg med skinke og paprika +en liten grov skive eller to brødskiver med kalkunskinke og lett ost + gulrøtter eller salat med tunfisk.

Middag: 1 Laksefilet med to poteter/i kyllingfilet og wok blanding/ 150 gram karbonadedeig og 60 gram pasta/ torsk og poteter og taco ol i helgene.

Kvelds: 2 knekkebrød/ 1 skyr +banan/ cc med bær.

Dager da jeg er på skolen har jeg i tillegg to mellommåltider- 1 eple og en banan.

Da jeg ikke er friskmeldt av bulimien enda, tør jeg ikke begynne med noe periodisk faste osv, jeg må bare prøve å spise jevnt sånn at jeg ikke får den oksehungeren på kveldstid ogsånn.

Så det jeg lurer på er om dette er helt på jordet hvis jeg vil ned i fettprosent og opp i muskelmasse? Tenkte selv inni mitt hodet at jeg kan heller redusere kcal inntaket etterhvert når jeg blir sterkere og vil ned i fettprosent, men ja. det var inni mitt rare hode!

Sorry for veldig langt innlegg, men trenger å høre litt andres mening!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...