Fat-Fit Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 (endret) Hei! Jeg har et problem eller ikke et problem, alt etter hva folk sier her. For to uker siden begynte jeg min vektnedgang. Jeg var da 129.5kg. Nå er jeg 7kg lettere! Jeg har hørt om jojoslanking og er bekymret for det. Det som er, er at jeg har hørt at de fleste det skjer med, føler seg sliten og sulten hele tiden. Jeg derimot, har ekstremt mye energi, og spiser meg mett hele tiden! Jeg vet at jeg går ganske mye underskudd hver dag, ca 2500 kcal.. Dette gjør jeg ved å spise proteinrik og mettende mat, samt knallharde økter hvor jeg forbrenner ca 1500-2000 kalorier for dag. Hva tror dere? Burde jeg være bekymret selv om jeg føler meg bra? Det er verdt å nevne at jeg er 19 år, 185 høy og har ganske mye muskler. Vil tro jeg veier ca 85kg med 5% kroppsfett Endret 24. januar 2017 av Fat-Fit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superspurv Skrevet 25. januar 2017 Del Skrevet 25. januar 2017 Gi det 4 uker til så vil du se at vektreduksjonen stangerer endel. De fleste klarer å gå ned noen ekstra kilo de 1-2 første ukene. Mye av grunnen er fordi de også mister vannvekt og glykogen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Broseidon Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 @NoBro kim tony at it again! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoBro Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 1 time siden, Broseidon skrev: @NoBro kim tony at it again! Haha, kjært barn mange navn tydeligvis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
6ur6he53gergg Skrevet 28. januar 2017 Del Skrevet 28. januar 2017 På 1/24/2017 den 21.25, Fat-Fit skrev: Hei! Jeg har et problem eller ikke et problem, alt etter hva folk sier her. For to uker siden begynte jeg min vektnedgang. Jeg var da 129.5kg. Nå er jeg 7kg lettere! Jeg har hørt om jojoslanking og er bekymret for det. Det som er, er at jeg har hørt at de fleste det skjer med, føler seg sliten og sulten hele tiden. Jeg derimot, har ekstremt mye energi, og spiser meg mett hele tiden! Jeg vet at jeg går ganske mye underskudd hver dag, ca 2500 kcal.. Dette gjør jeg ved å spise proteinrik og mettende mat, samt knallharde økter hvor jeg forbrenner ca 1500-2000 kalorier for dag. Hva tror dere? Burde jeg være bekymret selv om jeg føler meg bra? Det er verdt å nevne at jeg er 19 år, 185 høy og har ganske mye muskler. Vil tro jeg veier ca 85kg med 5% kroppsfett 5% kroppsfett ja.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.